Հաշվետվություններ
|
<<Թումանյան քաղաքի նախադպրոցական հաստատություն>> ՀՈԱԿ-ի ներքին գնահատման հաշվետվություն
Ներկայացման ամսաթիվ` 01 սեպտեմբեր 2023
Հաշվետու ժամանակահատված 01 սեպտեմբեր 2022թ. - 01 սեպտեմբեր 2023թ.
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ
ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ
ՀՐԱՄԱՆ
|
N 1275-Ա/2 12.07.2022թ.
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով ՀՀ կառավարության 2021 թվականի մայիսի 13-ի N764 որոշման հավելվածի 8-րդ կետի պահանջը՝
Հ Ր Ա Մ Ա Յ ՈՒ Մ Ե Մ
- Սահմանել Հայաստանի Հանրապետության նախադպրոցական ուսումնական հաստատության գործունեության ներքին գնահատման հարցաշարը՝ համաձայն հավելվածի:
- Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի մամուլի քարտուղար Գեղամ Մելիքբեկյանին՝ հաստատված հարցաշարը տեղադրել կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության պաշտոնական կայքում:
Վ. ԴՈՒՄԱՆՅԱՆ
Հավելված
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի
«12» 07. 2022թ. N 1275-Ա/2 hրամանի
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ
Կազմակերպության անվանումը՝ <<Թումանյան քաղաքի նախ. ուս. հաստատ.>> ՀՈԱԿ
Կազմակերպաիրավական տեսակը՝ Համայնքային ոչ առևտրային կազմակերպություն
Սեփականության ձևը՝
Հասցե՝ Թումանյան համայնք, քաղ. Թումանյան, փող. 2, շենք 5
Հեռ.՝ (077) 218-323 (տնօրենի ժ/պ՝ Անուշ Ոսկանյան)
Պաշտոնական կայքէջ` Թումանյան համայնքի ՆՈՒՀ-եր և նախակրթարաններ
II. ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐԵՐ
Հաստատությունն իր ներքին գնահատումն իրականացնելիս պետք է առաջնորդվի ստորև բերված հարցաշարերով.
- ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՇԵՆՔԻ ԵՎ ՏԱՐԱԾՔԻ ԱՆՎՏԱՆԳ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄԸ
Ցուցանիշ
|
Այո
|
Մասամբ
|
Ոչ
|
ա. ուսումնական հաստատությունն ունի տարածք՝ մեկուսացված ու հեռացված ավտոճանապարհային գոտուց, աղմուկի, օդի աղտոտման աղբյուրներ հանդիսացող արդյունաբերական կամ այլ օբյեկտներից.
|
Այո
|
|
|
բ. ուսումնական հաստատության տարածքը ցանկապատված է և անվտանգ է սաների ազատ տեղաշարժման համար.
|
|
Մասամբ
|
|
գ. արտակարգ իրավիճակներում հատուկ ծառայությունների մեքենաները կարող են անարգել մոտենալ ուսումնական հաստատության շենքին.
|
Այո
|
|
|
դ. ուսումնական հաստատության տարածքը մաքուր է, աղբը կանոնավորապես հավաքվում է հատուկ աղբարկղերում և դուրս է բերվում հաստատության տարածքից.
|
Այո
|
|
|
ե. ուսումնական հաստատության ամբողջ տարածքում պարբերաբար իրականացվում են միջոցառումներ` կրծողների և վտանգավոր միջատների, թափառող շների, կատուների և այլ կենդանիների դեմ.
|
Այո
|
|
|
«ա», «բ» չափանիշների համար անհրաժետ է իրականացնել դիտարկում-փաստագրում և արձանագրել հաստատության շենքի ֆիզիկական վիճակը: «ե» չափանիշի համար պետք է հիմք ընդունել հաստատության կողմից համապատասխան կազմակերպությունների (ախտահարման-կանխարգելման, արտակարգ իրավիճակների ծառայության) հետ կնքված պայմանագրերը: Սույն աղյուսակը լրացնելիս ներքևում պետք է նշվի նաև համապատասխան փաստաթղթերի առկայության և գործողության ժամկետների, այդ թվում` պայմանագրերի, կատարման մասին:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՍԱՆԵՐԻ ՈՒ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՀԱՄԱՐ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԵՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՆՈՐՄԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ
(ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի 2020 թվականի դեկտեմբերի 10-ի N 95-Ն հրամանով սահմանված ՝ անվտանգության և առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերը)
Ցուցանիշ
|
Այո
|
Մասամբ
|
Ոչ
|
ա. ուսումնական հաստատության շենքը վերանորոգված է.
|
|
Մասամբ
|
|
բ.ուսումնական հաստատության շենքի շահագործումը համապատասխանում է քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի 2020 թվականի դեկտեմբերի 10-ի N 95-Ն հրամանով սահմանված շահա-գործման անվտանգության նորմերին.
|
Այո
|
|
|
գ. շենքում առկա են դեպի դուրս բացվող պահուստային ելքեր.
|
Այո
|
|
|
դ.ուսումնական հաստատությունն ապահովված է կապի և արտակարգ իրավիճակների ազդարարման համակարգով.
|
|
|
Ոչ
|
ե.շենքը հարմարեցված է կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք (այսուհետ՝ ԿԶԱՊԿ) ունեցող սաների անվտանգ տեղաշարժ ապահովող պայմաններին (թեքահարթակներ, լայն դռներ և այլն).
|
|
|
Ոչ
|
զ. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է սարքին վիճակում գտնվող հակահրդեհային անվտանգության լրակազմով, տանիքը պատված է հրակայուն նյութերով.
|
|
Մասամբ
|
|
է.համակարգչային սարքավորումները, հեռուստացույցներն ամուր են տեղադրված և ամրացված են աշխատատեղերին.
|
|
|
|
ը. անիվներով տեղաշարժվող ծանր իրերն ամրացված են հատակին.
|
|
|
|
թ. բաց դարակներից հեռացված են ծաղկամանները, նկարները դեկորատիվ իրերը.
|
Այո
|
|
|
ժ. ուսումնական հաստատության միջանցքների հատակները սայթաքուն չեն, իսկ եթե ծածկված են ուղեգորգերով, ապա դրանք ամրացված են հատակին.
|
Այո
|
|
|
ժա. ստորին հարկերի պատուհաններն ունեն շարժական մետաղյա վանդակաճաղեր.
|
|
|
Ոչ
|
ժբ. ուսումնական հաստատության կահույքը համապատասխանում է անվտանգ կենսագործունեության պահանջներին, ամուր և բարվոք վիճակում է.
|
Այո
|
|
|
ժգ. ուսումնական հաստատությունում մշակված և առկա է սաների ու անձնակազմի տարհանման պլան, որում հաշվի են առնված նաև հաշմանդամություն ունեցող անձանց կարիքները.
|
Այո
|
|
|
ժդ. ուսումնական հաստատության նախասրահում, բոլոր հարկերում, խմբասենյակներում փակցված են տարհանման պլան-սխեմաները` համապատասխան գունային ցուցասլաքներով.
|
|
|
Ոչ
|
ժե. ուսումնական հաստատության տարհանման ուղիներն ազատ են ավելորդ իրերից և արգելափակված չեն ծանր իրերով.
|
Այո
|
|
|
ժզ. ուսումնական հաստատությունում սաների թիվը համապատասխանում է հաստատության լիցենզիայով սահմանված սահմանային տեղերին.
|
Այո
|
|
|
ժէ. խմբասենյակներում սեղան և աթոռների թիվը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված նորմերին.
|
Այո
|
|
|
«ա»-ից «դ» չափանիշները դիտարկելով՝ հանձնաժողովն ազատ շարադրանքով պետք է նկարագրի հաստատության տարածքի, շենքի ու շինությունների, գույքի անվտանգ շահագործման, սաների և աշխատակիցների անվտանգ կենսագործունեության ապահովման և առողջության պահպանման հետ կապված վիճակը և առկա խնդիրները: Դիտարկման շրջայց կատարելիս հանձնաժողովը պետք է նկարագրի առկա իրավիճակը և արձանագրի բացահայտված շեղումներն ու անհամապատասխանությունները: Դիտարկում-փաստագրումն իրականացնելիս հաստատությունը պետք է առաջնորդվի համապատասխան նորմատիվային և իր ներքին փաստաթղթերով:
«ա» չափանիշի համար անհրաժետ է իրականացնել դիտարկում-փաստագրում և արձանագրել հաստատության շենքի ֆիզիկական վիճակը ու նշել, թե ինչպիսի վերանորոգման կարիք ունի այն՝ կապիտալ, մասնակի կամ ընթացիկ: Այնուհետև ցանկալի է մանրամասնել վերանորոգման կարիքները և տալ դրանց մոտավոր ֆինանսական գնահատականը:
«բ» չափանիշի համար դիտարկում-փաստագրման միջոցով պետք է արձանագրել, թե արդյոք շենքը կայուն է հետևյալ վտանգների կամ դրանցից որևէ մեկի ազդեցության նկատմամբ (ուժեղ քամիներ, սողանքներ, երկրաշարժեր, հրդեհներ, խոնավություն և այլն):
«ժբ»- ից «ժե» չափանիշների համար ևս պետք է իրականացնել դիտարկում-փաստագրում և հաջորդիվ անդրադառնալ սաների և աշխատողների տարհանման խնդիրներին: Կցել տարահանման պլանի լուսապատճենը:
Շենքն ունի մասնակի վերանորոգման կարիք։ Շենքը կայուն է ուժեղ քամիների, երկրաշարժերի, հրդեհների, խոնավության ազդեցության նկատմամբ։----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«ժզ» չափանիշի համար կցել լիցենզիայի լուսապատճենը և լրացնել ստորև բերված աղյուսակը.
Խմբասենյակ
|
Խմբասենյակի մակերեսը (քմ)
|
Մեկ սանին բաժին ընկնող մակերեսը (քմ)
|
Նորմերից պակաս կամ ավելի մակերեսը (քմ)
|
1
|
33,48
|
|
|
2
|
40,38
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Վերլուծել խմբասենյակում մեկ սանին բաժին ընկնող մակերեսին վերաբերող իրավիճակը, կատարել եզրահանգումներ և առաջարկել հիմնախնդիրների լուծման ուղիներ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- ՍԱՆԵՐԻ ԱՆՎՏԱՆԳ ԿԵՆՍԱԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԱՌՈՂՋ ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊԻ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ
Ցուցանիշ
|
Այո
|
Ոչ
|
ա. ուսումնական հաստատության անձնակազմը և սաները տիրապետում են արտակարգ իրավիճակներում գործելու վարքականոններին.
|
|
Ոչ
|
բ. ուսումնական հաստատության անձնակազմը և սաները տեղեկացված են հաստատությունում առկա անվտանգության միջոցների (էլեկտրական վահանակ, հրշեջ-տեղեկատու, հրշեջ-ծորակ և այլն) գտնվելու տեղերի վերաբերյալ, իսկ անձնակազմը տիրապետում է դրանց օգտագործման կանոններին.
|
|
Ոչ
|
գ. հաստատությունում իրականացվում են տեղական նշանակության վտանգների գնահատման և աղետներին պատրաստվածության վերաբերյալ տարաբնույթ միջոցառումներ.
|
|
Ոչ
|
դ. ուսումնական հաստատությունում առկա է աղետներին պատրաստվածության, քաղաքացիական պաշտպանության պլան, և ուսումնական տարվա ընթացքում գործարկվում է պլանը, իրականացվում են վարժանքներ, վարվում է գրանցամատյան.
|
|
Ոչ
|
ե. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է լոկալ ջեռուցման անվտանգ համակարգով.
|
Այո
|
|
զ. ուսումնական հաստատության բոլոր խմբասենյակներում առկա են ջեռուցումն ապահովող մարտկոցներ, և ջեռուցման ամիսներին խմբասենյակներում ջերմաստիճանը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին.
|
Այո
|
|
է. ուսումնական հաստատության միջանցքները ջեռուցվում են, և միջանցքներում ջերմաստիճանը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին.
|
Այո
|
|
ը. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է շուրջօրյա հոսող խմելու ջրով.
|
Այո
|
|
թ. ուսումնական հաստատության բոլոր խմբասենյակներում առկա են առանձնացված վերանորոգված սանհանգույցներ
|
Այո
|
|
ժ. ուսումնական հաստատության բոլոր սանհանգույցներն ապահովված են շուրջօրյա հոսող ջրով և հիգիենայի պարա-գաներով (օճառ, թուղթ և այլն).
|
Այո
|
|
ժա. հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար կա հարմարեց-ված սանհանգույց, որի մոտ առկա է հաշմանդամության տարբերանշանը.
|
|
Ոչ
|
ժբ. ուսումնական հաստատությունում առկա է սննդի կազմակերպման կետ, որը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին.
|
Այո
|
|
ժգ.ուսումնական հաստատության սննդի կազմակերպման կետում փակցված են առողջ սննդակարգի վերաբերյալ համապատասխան պաստառներ.
|
|
Ոչ
|
ժդ. ուսումնական հաստատությունում առկա է բուժկետ, և կարող է տրամադրվել առաջին բուժօգնություն.
|
|
Ոչ
|
Այս 14 չափանիշների ամբողջությունը հիմք է հանդիսանում հաստատության ինքնավերլուծության հաշվետվության այս բաժինը կազմելու համար: Առավել ընդգրկուն և համակողմանի վերլուծություն կատարելու համար յուրաքանչյուր չափանիշին պետք է անդրադառնալ առանձին, այնուհետև` ընդհանրացնել դրանք: Այս բաժնի վերլուծությունը կատարելիս պետք է ոչ միայն ուսումնասիրել համապատասխան ներքին փաստաթղթերի առկայությունը կամ կատարել դիտարկում-փաստագրում ըստ առանձին ցուցանիշների, այլ նաև հարցումներ կարելի է կատարել նաև ծնողների կամ այլ շահառուների շրջանում:
«գ» և «դ» չափանիշների դիտարկման-փաստագրման աշխատանքների արդյունքները գրանցվում են ստորև բերված աղյուսակում.
Ամսաթիվը
|
Խումբը
|
Միջոցառման անվանումը, նկարագիրը և օգտագործված պարագաներն ու ուսումնական նյութերը
|
Մասնակից սաների և աշխատակիցների թիվը
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«ժդ» չափանիշի դիտարկման-փաստագրման աշխատանքների արդյունքները ներկայացվում են ստորև բերված աղյուսակում.
Հաստատությունում առկա է բուժկետ Ոչ
|
Հաստատությունն ունի բուժաշխատող և կարող է տրամադրվել առաջին բուժօգնություն (ընդգծել այո կամ ոչ բառերը) Ոչ
|
Այո Ոչ
|
Բուժկետի գտնվելու հարկը և տա րածքը (քմ)
|
Բուժաշխա-տողներ (թիվը և նրանց պաշտոն-ները)
|
Բուժկետում առկա գույքը
|
Բուժկետը վերանորոգ-ված է, թե ոչ.
|
Բուժկետի սանիտարական վիճակը
|
Առաջին բուժօգնության միջոցների և դեղերի առկայությունը
|
|
|
|
Այո
|
Ոչ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ինքնավերլուծության այս բաժնի կարևորագույն բաղադրիչն է հաստատության քաղաքացիական պաշտպանության պլանի վերլուծությունը: Նման պլանի առկայությունը, ինչպես նաև դրանում նշված աղետներին պատրաստվածության, հակազդման իրատեսական մեխանիզմների ու միջոցառումների նկարագրությունը հաստատության անվտանգության և ապահովության կարևոր չափանիշներից է: Այս չափանիշին հաստատության համապատասխանության գնահատման նպատակով պետք է նշել, թե արդյոք հաստատությունը մշակել և հաստատել է իր քաղաքացիական պաշտպանության պլանը, ինչպես է իրագործվում այդ պլանը, ինչպես նաև նկարագրել քաղաքացիական պաշտպանության պլանից բխող սաների և աշխատակազմի հետ տարվա ընթացքում իրականացվող միջոցառումների և վարժանքների մասին: Կարևոր է նաև հիշատակել, թե արդյոք նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունը վարում է իրականացվող վարժանքների և միջոցառումների գրանցամատյան:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Կից՝ նկարներ:
- ՍԱՆԵՐԻ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ, ՀՈԳԵՎՈՐ, ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆԸ ՄԻՏՎԱԾ ՈՒՍՈՒՄՆԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԵՎ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ
Ցուցանիշ
|
Այո
|
Ոչ
|
ա. ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների կողմից իրականացվում են սաների նկատմամբ բռնության, ֆիզիկական կամ հոգեբանական ճնշման դեպքերի բացահայտման, դրանց մասին զեկուցման, կանխարգելման և հանրային քննարկման աշխատանքներ.
|
|
Ոչ
|
բ.ուսումնական հաստատությունն անհատական խորհրդատվությունների, ծնողական ժողովների միջոցով իրականացնում է սանի խնամքի ու դաստիարակության, ընտանիքում ծնողական պարտականությունների նկատմամբ պատաս- խանատվության բարձրացման, ծնողավարման հմտությունների զարգացման, ինչպես նաև բռնության, ֆիզիկական կամ հոգեբանական ճնշման բացառման, երեխայի զարգացման համար անվտանգ միջավայրի ձևավորման հարցերի վերաբերյալ իրազեկման միջոցառումներ.
|
Այո
|
|
Այս չափանիշների դիտարկման-փաստագրման աշխատանքների արդյունքները ներկայացվում են ստորև բերված աղյուսակում:
Ամսաթիվը
|
Խումբը
|
Միջոցառման անվանումը, նկարագիրը և օգտագործված պարագաներն ու ուսումնական նյութերը
|
Մասնակիցների թիվը
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ՄԱՍԻՆ
Ցուցանիշը
|
2020-2021
|
2021-2022
|
2022-2023
|
Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)
|
Մանկավարժական աշխատողների ընդհանուր թիվը
|
|
|
4
|
|
Մանկավարժական աշխատողների միջին շաբաթական ծանաբեռնվա-ծությունը կամ դրույքաչափը
|
|
|
|
|
Վերլուծել մանկավարժական աշխատողների թվաքանակի, միջին ծանրաբեռնվածության փոփոխության պատճառները, կատարել եզրահանգումներ և առաջարկել հիմնախնդիրների լուծման ուղիներ:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Պաշտոնը
|
Անունը, ազգանունը, հայրանունը
|
Տվյալ պաշտոնում աշխատելու ժամանակահատ
վածը
|
Տվյալ հաստատությու-նում աշխատելու ժամանակահատ
վածը
|
Պետական պարգևները, կոչումները և այլն
|
Տնօրեն
|
Անուշ Ոսկանյան Ռոբերտի
|
01․02․2021թ․
|
31
|
Ոչ
|
տնօրենի տեղակալ
|
Թեհմինե Ծատինյան Սամվելի
|
01․04․2021թ․
|
2 տ․ 4 ամիս
|
Ոչ
|
Տվյալներ հաստատության վարչական կազմի վերաբերյալ
Տվյալներ մանկավարժական խորհրդի կազմի վերաբերյալ
Անուն, ազգանուն, հայրանուն
|
Զբաղեցրած պաշտոնը
|
Կրթությունը
|
Հաստատության
մանկխորհրդի կազմում ընդգրկված լինելու ժամանակահատվածը
|
Պետական պարգևները, կոչումները և այլն
|
Անուշ Ոսկանյան Ռոբերտի
|
Տնօրեն
|
Բարձրագույն
|
2 տ․ 4 ամիս
|
Ոչ
|
Թեհմինե Ծատինյան Սամվելի
|
Մեթոդիստ ուս․ գծով տնօր․ տեղ․
|
Բարձրագույն
|
2 տ․ 4 ամիս
|
Ոչ
|
Լուսինե Ոսկանյան Գագիկի
|
Դաստիարակ
|
Բարձրագույն
|
2 տ․ 4 ամիս
|
Ոչ
|
Մարիամ Եղինյան Պավելի
|
Դաստիարակ
|
Միջին մասն․
|
2 տ․ 3 ամիս
|
Ոչ
|
Ռուբինա Բարխուդարյան Գուրգենի
|
Դաստիարակ
|
Միջին մասն․
|
2 տ․ 3 ամիս
|
Ոչ
|
Սվետլանա Շահվերդյան Մաքսիմի
|
Երաժիշտ- դաստիարակ
|
Միջին մասն․
|
2 տ․ 4 ամիս
|
Ոչ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ցուցանիշ
|
|
ա. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն ունեն գիտական կոչում.
|
0
|
բ. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն են վերջին 5 տարում վերապատրաստում անցել նախարարության կողմից երաշխավորված կազմակերպություններում.
|
4
|
գ. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն են վերապատրաստվել որպես վերապատրաստող (դասախոս) և վարում են վերապատրաստման դասընթացներ.
|
0
|
դ. որքան է մանկավարժական աշխատողների միջին տարիքը.
|
35
|
ե. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն ունեն միջազգային ու տեղական պարբերականներում(ամսագրերում) հրապարակված հոդվածներ, մասնագիտական հրապարակումներ, ինչպես նաև մեթոդական ձեռնարկներ, գիտամանկավարժա- կան, հեղինակային և այլ աշխատություններ.
|
0
|
զ. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն են ուսումնական գործընթացում կիրառում ժամանակակից տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաներ /ՏՀՏ/.
|
0
|
ը. որքան է մանկավարժական աշխատողների բացակայությունների ընդհանուր թիվը.
|
0
|
Տվյալներ հաստատության ուսումնադաստիարակչական գործընթացի վերաբերյալ
Ցուցանիշ
|
Այո
|
Ոչ
|
ա. սահմանված ժամկետում ձևավորվել է սաների համակազմը՝ ըստ տարիքային խմբերի
|
Այո
|
|
բ.ուսումնական հաստատությունում իրականաց-վում են մանկավարժական խորհրդի նիստեր և առկա է մանկավարժական խորհրդի նիստերի արձանագրությունների մատյան.
|
Այո
|
|
գ.ուսումնադաստիարակչական գործընթացը կազմակերպվում է նախադպրոցական կրթության պետակական կրթական չափորոշչին և տվյալ տարիքային խմբի ծրագրին (այդ թվում՝ կրթության պետական լիազոր մարմնի կողմից հաստատված հեղինակային և այլընտրանքային) համապատասխան.
|
Այո
|
|
դ.ուսումնական հաստատությունում ձևավորվել է ազգային փոքրամասնությունների երեխաների համակազմով խումբ և ուսումնադաստիարակչական գործընթացը կազմակերպվում է վերջիններիս մայրենի լեզվով՝ հայերենի պարտադիր ուսուցմամբ.
|
|
Ոչ
|
ե.մանկավարժական աշխատողները տիրապետում ուսուցման ժամանակակից (երեխայակենտրոն, մասնակցային, ինտերակտիվ և այլ) մեթոդներին և գործնականում կիրառում դրանք.
|
Այո
|
|
զ. մեթոդիստը ցույց է տվել խորհրդատվական օգնություն մեթոդական, ուսումնական և դաստիարակչական աշխատանքներ կազմակերպելու համար, անցկացրել է բաց պարապմունքներ, սեմինարներ, սեմինար-պրատիկումներ.
|
Այո
|
|
է. մեթոդիստը վերահսկել է նախադպրոցական կրթական ծրագրի կատարումը.
|
Այո
|
|
ը.ուսումնական տարվա ընթաց- քում հաստատությունում անցկաց-վել են ցուցադրական բաց պարապմունքներ, իրականացվել նախագծեր.
(Եթե այո, նշել՝ ծրագրային որ բաղադրիչների ուղղությամբ են անցկացվել և քանակը):
|
|
Ոչ
|
թ.ուսումնական տարվա ընթաց-քում հաստատությունից դուրս անցկացվել են պարապմունքներ.
(Եթե այո, նշել՝ ծրագրային որ բաղադրիչների ուղղությամբ են անցկացվել և քանակը):
|
|
Ոչ
|
ժ.ուսումնական տարվա ընթաց-քում անցկացվել են պարապ-մունքներ համայնքային ենթակայության այլ կրթական հաստատություններում՝ գրադարան, երաժշտական դպրոց.
(Եթե այո, նշել՝ ծրագրային որ բաղադրիչների ուղղությամբ են անցկացվել և քանակը):
|
|
Ոչ
|
Վերլուծել նախադպրոցական ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների և նրանց գործունեությանը վերաբերող ցուցանիշները, դրանց փոփոխությունների դինամիկան և առկա հիմնախնդիրները: Կատարել եզրահանգումներ ու առաջարկել լուծումներ նրանց գործունեության արդյունավետության բարձրացման ուղղությամբ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՆՈՂ ՄԻՋԱՎԱՅՐԸ
Ցուցանիշ
|
Այո
|
Ոչ
|
ա. ուսումնական հաստատությունն ունի գործող մեթոդկաբինետ, որը հագեցած է ուսումնաօժանդակ գրականությամբ, գույքով և սարքավորումներով:
|
Այո
|
|
բ. ուսումնական հաստատությունն ունի
ü մարզադահլիճ,
ü միջոցառումների անցկացման դահլիճ
ü այլ հատուկ ուսումնական խմբասենյակներ (սենյակներ), այդ թվում` լրացուցիչ կրթական ծրագրերի համար (նկարչական խմբակ և այլն), որոնք հագեցած են անհրաժեշտ գույքով, ուսումնական պարագաներով, և ուսումնադիդակտիկ նյութերով.
|
Այո
|
|
Կից՝ նկարներ և գույքի հագեցվածության ցուցակներ:
7. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ, ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԵՎ ՆՅՈՒԹԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՏՆՕՐԻՆՈՒՄ
Ցուցանիշ
|
2020-2021 ուստարի
|
2021-2022 ոսւտարի
|
2022-2023 ուստարի
|
ա. սան - մանկավարժ հարաբերությունը.
|
Սան
Մանկավարժ
|
|
|
Լավ
|
բ. սան - սպասարկող անձնակազմ հարաբերությունը.
|
Սան
Սպաս.
անձնակազմ.
|
|
|
Լավ
|
գ. սան - վարչական անձնակազմ հարաբերությունը.
|
Սան
Վարչ.
անձնակազմ
|
|
|
Լավ
|
դ. խմբերի միջին խտությունը.
|
30
|
35
|
35
|
ե. մեկ սանի հաշվով հաստատության տարեկան նախահաշիվը.
|
7560
|
8820
|
8820
|
զ. մանկավարժի միջին աշխատավարձը.
|
5855,2
|
8483,0
|
7942.8
|
է. վարչական աշխատողների միջին աշխատավարձը.
|
1690,5
|
1581,3
|
3336.0
|
ը. սպասարկող կազմի միջին աշխատավարձը.
|
2946,9
|
3312,3
|
3120.0
|
թ. հաստատության տարեկան նախահաշվում արտաբյուջետային միջոցների չափը.
|
|
|
-
|
ժ. ծնողների կողմից դրամական ներդրումների տարեկան չափը.
|
151,3
|
741,5
|
496․5
|
ժա. սոցիալապես անապահով ընտանիքներից սաների համար հաստատության իրականացրած սոցիալական աջակցության ծրագրերը և դրանց թիվը.
(Եթե այո, ապա նշել այդ ծրագրերը):
|
|
|
-
|
ժբ. դրամաշնորհային և օրենքով չարգելված այլ աղբյուրներից ներդրումների տարեկան չափը.
|
|
|
-
|
ժգ. աշխատավարձերի վճարման գծով հաստատության տարեկան ծախսերի չափը.
|
10432,5
|
12693,6
|
11932.8
|
ժդ. կոմունալ վճարների գծով հաստատության տարեկան ծախսերի չափը.
|
347,4
|
575,6
|
408.4
|
ժե. նոր գույքի, այդ թվում` սարքավորումների ձեռքբերման գծով հաստատության տարեկան ծախսերի չափը.
|
|
230,0
|
190․0
|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Խմբերի թիվը` ընթացիկ և նախորդ 2 ուստարիների համար
Խմբերի թիվը
|
2020-2021
|
2021-2022
|
2022-2023
|
Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)
|
Վաղ տարիքի I
|
|
|
|
%
|
Վաղ տարիքի II
|
|
|
|
%
|
Կրտսեր I
|
|
|
|
%
|
Կրտսեր II
|
|
|
|
%
|
Միջին
|
|
|
|
%
|
Ավագ
|
|
|
16
|
%
|
Տարատարիք
|
|
|
18
|
%
|
Ազգային փոքրամասնությունների երեխաների համակազմով ձևավորված խումբ
|
|
|
|
|
Ընդամենը`
|
|
|
34
|
|
Այս և հաջորդող բոլոր աղյուսակներում անհրաժեշտ է նկարագրել փոփոխությունների դինամիկան` մեկնաբանել աճի կամ նվազման պատճառները:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ըստ խմբերի սաների թիվը` ընթացիկ և նախորդ 2 ուստարիների համար
Սաների թիվը
|
2020-2021
|
2021-2022
|
2022-2023
|
Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)
|
Վաղ տարիքի I
|
|
|
|
%
|
Վաղ տարիքի II
|
|
|
|
%
|
Կրտսեր I
|
|
|
|
%
|
Կրտսեր II
|
|
|
|
%
|
Միջին
|
|
|
|
%
|
Ավագ
|
|
|
16
|
%
|
Տարատարիք
|
|
|
18
|
%
|
Ազգային փոքրամասնությունների երեխաների համակազմով ձևավորված խումբ
|
|
|
|
|
Ընդամենը՝
|
|
|
34
|
|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ընդհանուր տվյալներ սաների վերաբերյալ` ընթացիկ և նախորդ 2 ուստարիների համար
Ցուցանիշ
|
2019-2020
|
2020-2021
|
2021-2022
|
Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)
|
Սաների ընդհանուր թիվը ուսումնական տարվա սկզբին`
|
|
|
30
|
%
|
Սաների ընդհանուր թիվը ուսումնական տարվա վերջին` տվյալ ուստարվա օգոստոսի 20-ի դրությամբ
|
|
|
27
|
%
|
Ուսումնական տարվա ընթացքում ընդունված սաների թիվը
|
|
|
7
|
%
|
Ուսումնական տարվա ընթացքում սաների բացակայությունների միջին թիվը
|
|
|
|
%
|
Ուսումնական տարվա ընթացքում ազատված սաների թիվը
|
|
|
|
%
|
Վերլուծել սաների թվաքանակի փոփոխության պատճառները, կատարել եզրահանգումներ և առաջարկել հիմնախնդիրների լուծման ուղիներ:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԾՆՈՂԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԵՎ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ՀԵՏ
Ցուցանիշ
|
|
2019-2020 ուստարի
|
2020-2021 ուստարի
|
2021-2022 ուստարի
|
ա. սաների ուսումնադաստիարակչական գործընթացի վերաբերյալ ծնողական խորհրդի կողմից գրավոր ներկայացված առաջարկությունները, դրանց թիվը և ընդունված առաջարկությունների տոկոսը ներկայացվածի նկատմամբ.
|
Թիվը
Տոկոսը
|
|
|
|
բ. ծնողական խորհրդի կողմից կազմակերպված միջոցառումները (հանդեսներ, հավաքներ, երեկույթներ,էքսկուրսիաներ, ճանաչողական այցեր և այլն), դրանց թիվը, մասնակից ծնողների թիվը և սաների տոկոսը.
|
Թիվը
Տոկոսը
|
|
|
|
գ.ծնողական խորհրդի կազմում ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների ծնողների թիվը եւ տոկոսը
|
Թիվը
Տոկոսը
|
|
|
|
դ. ծնողական խորհրդի կողմից հաստատության գործունեության վերաբերյալ ներկայացված կարծիքը քննարկվում է աշխատակիցներին խրախուսելու կամ նրանց նկատմամբ կարգապահական տույժեր կիրառելու ժամանակ.
|
Այո
|
Ոչ
|
|
|
|
ե. ծնողական խորհրդի հանդիպումների հաճախականությունը և դրանց ընթացքում քննարկված հարցերի շրջանակները.
|
*
|
զ. ուսումնական հաստատության առօրյայից և տեղի ունեցող իրադարձություններից ծնողների տեղեկացվածության աստիճանը.
|
**
|
է. այն ծնողների տոկոսը, որոնք օգտվում են նախարարության, համայնքի, հաստատության և կրթական այլ կայքերից:
|
***
|
|
|
|
|
|
|
Կից՝
* լուսանկարներ և ծնողական խորհրդի հանդիպումների քանակը և արձանագրությունների
լուսապատճենները,
** թղթային կամ առցանց հարցման արդյունքները՝ աղյուսակներով, *** թղթային կամ առցանց հարցման արդյունքները՝ աղյուսակներով:
9. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ
Ցուցանիշ
|
|
ա. ուսումնական հաստատության շենքային պայմանների բարելավման, տարածքի բարեկարգման, ուսումնանյութական բազայի համալրման և այլ աշխատանքներին համայնքի մասնակցությունը, այդ գործում կատարված ներդրումները.
(Նկարագրել համայնքի մասնակցության դեպքերը, մասնակցության ձևը, ներդրման չափը, ամսաթիվը).
|
|
բ.համայնքային հիմնախնդիրների վերաբերյալ հաստատության աշխատակազմի տեղեկացվածությունը և նրանց մասնակցությունը համայնքի աշխատանքներին, մասնակցության ձևերը, մասնակցություն ունեցած աշխատակիցների տոկոսը.
(Նկարագրել հաստատության աշխատակազմի մասնակցությունը համայնքի աշխատանքներին, մասնակցության ձևերը, մասնակցություն ունեցած աշխատակիցների տոկոսը (վերջին 3 տարում).
|
|
գ. ուսումնական հաստատության կողմից համայնքի բնակիչների համար կազմակերպված ու անցկացված միջոցառումները և դրանց թիվը, մասնակից սաների և ծնողների տոկոսը և համայնքի ներկայացուցիչների թիվը.
(Նկարագրել հաստատության կողմից համայնքի բնակիչների համար կազմակերպված միջոցառումները, մասնակից սաների տոկոսը և համայնքի ներկայացուցիչների թիվը. (վերջին 3 տարում).
|
|
դ.ուսումնական հաստատության կողմից հասարակական կազմակերպությունների հետ համատեղ իրականացված կրթական ծրագրերը, դրանց թիվը և մասնակիցների թիվը՝ ըստ ծրագրերի.
(Նկարագրել կրթական ծրագրերը, որոնք իրականացնում են հաստատությունը և ՀԿ-ները համատեղ, ծրագրի տևողությունը, թիվը, մասնակից սաների և աշխատակիցների թիվ).
|
|
ե.ուսումնական հաստատությունը համագործակցում է իրեն սպասարկող Տարածքային մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի հետ.
|
Ոչ
|
զ.ուսումնական հաստատությունը համագործակցոմ է համայնքում գործող բժշկակական հաստատության հետ՝ ԿԶԱՊԿ ունեցող երեխաների հայտնաբերելու եւ ն/դ կրթության մեջ ներգրավելու նապատով.
|
Այո
|
Է.ուսումնական հաստատությունը համագործակցում է համայնքի հանրակրթական դպրոցների հետ՝ իր սաների սահուն անցումը կրթական հաջորդ մակարդակ ապահովելու նպատակով.
|
Այո
|
10. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՎԱՍԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ
Ցուցանիշ
|
Կատարել նշում համապատասխան փաստաթղթի, միջոցառման և գույքի առկայության մասին.
|
ա. ուսումնական հաստատությունում բոլոր սաների համար հասանելի եւ հավասարապես որակյալ կրթության կազմակերպման նպատակով հաստատության տարեկան պլանում սահմանված են գործողություններ.
(Եթե այո, ապա կատարել հղում).
|
Այո
|
բ. ուսումնական հաստատության տարեկան աշխատանքային պլանում ներկայացված են ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների կրթության կազմակերպման որակի բաձրացմանը նպաստող միջոցառումներ, այդ թվում` մանկավարժների, դաստիարակների օգնականների վերապատրաստումներ.
(Եթե այո, ապա թվարկել համապատասխան միջոցառումները).
|
|
գ.վերջին հինգ տարում մանկավարժական աշխատողները մասնակցել են վերապատրաստումների, այդ թվում՝ «Համընդհանուր ներառական կրթություն» թեմայով.
(Եթե այո, ապա նշել վերապատրաստող կազմակերպությունը, վերապատրաստման ամսաթիվը և տևողությունը ժամերով, ինչպես նաև մեկնաբանել դրա արդյունավետությունը).
|
Այո, ԿԶՆԱԿ հիմնադրամ
|
դ. վերջին հինգ տարում ներառական կրթության թեմաներով վերապատրաստում անցած դաստիարակների օգնականների թիվը.
(Եթե այո, ապա նշել վերապատրաստված դաստիարակի օգնականների թիվը).
|
Ոչ
|
|
11. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԸ՝ ՈՒՂՂՎԱԾ ԿԶԱՊԿ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍԱՆԵՐԻ ԽՆԱՄՔԻՆ ԵՎ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆԸ . ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ՀԱՐՄԱՐԵՑՈՒՄԸ ՆՐԱՆՑ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻՆ
Ցուցանիշ
|
Կատարել նշում համապատասխան փաստաթղթի և գույքի առկայության մասին
|
ա. ուսումնական հաստատությունում ամենուրեք (խմբասենյակներ, դահլիճներ, գրադարաններ և այլն)տեղաշարժման տարբեր խնդիրներ ունեցող անձանց համար ապահովված է ֆիզիկական մատչելիություն.
(Եթե այո, ապա նկարագրել ինչպիսի պայմաններ են ստեղծված տեղաշարժման տարբեր խնդիրներ ունեցող անձնաց համար ֆիզիկական մատչելիության ապահովման համար).
|
Ոչ
|
բ. ուսումնական հաստատությունն ունի ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների մանկավարժահոգեբանական աջակցության թիմ (հատուկ մանկավարժ, սոցմանկավարժ, հոգեբան և այլն).
(Եթե այո, ապա թվարկել հոգեբանամանկա վարժական աջակցության հաստիքները, նշել ինչպես է կազմակերպվում նրանց աշխատանքը: Նկարագրել նաև ներառականության ուղղությամբ համապատասխան աշխատողների պարտակա- նությունների շրջանակը, կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմաններ կարիք ունեցող սաների հետ վարվող աշխանքները, լրացուցիչ հաստիքների կարիքը և այլն: Հաշվարկել մանկավարժա-հոգեբանական աջակցության թիմի աշխատակիցների թվի հարաբերակցությունը ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների թվին):
|
Ոչ
|
գ. ԿԶԱՊԿ ունեցող սաներն ապահովված են ֆիզիկական և ճանաչողական զարգացման համար անհրաժեշտ խաղային նյութերով, պիտույքներով, հարմարանքներով, այլ պարագաներով.
(Եթե այո, ապա թվարկել, թե ինչ ուսումնամեթոդական նյութեր ունի հաստա-տությունը ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների համար, դրանց քանակը, ձեռք բերման տարեթիվը, ֆիզիկական վիճակը, օգտագործման հաճախականությունն ու արդյունավետությունը և այլն: Նշել նաև լրացուցիչ սարքավորումների և ուսումնամեթոդական նյութերի կարիքը).
|
Ոչ
|
դ. ուսումնական հաստատության խմբասենյակների դասավորվածությունն այնպիսին է, որ ԿԶԱՊԿ ունեցող սաները մեկուսացված չեն.
(Եթե այո, ապա նկարագրել կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սաների համար կրթության և խնամքի կազմակերպման պայմանները, խմբասենյակների դասավորվածությունը).
|
Ոչ
|
ե. ուսումնական հաստատությունն ունի ռեսուրս-սենյակ` ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների հետ իրականացվող անհատական եւ խմբային աշխատանքների համար.
(Եթե այո, ապա նկարագրել կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սաների համար նախատեսված ռեսուրս-սենյակի ֆիզիկական վիճակը, չափերը, հագեցվածությունը սարքավորումներով, սենյակի օգտագործման հաճախականությունը: Նշել նաև լրացուցիչ սարքավորումների և ուսումնամեթոդական նյութերի կարիքը).
|
Ոչ
|
12. ԿԶԱՊԿ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍԱՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄԸ ՈՒՍՈՒՄՆԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ.
Ցուցանիշ
|
Կատարել նշում համապատասխան փաստաթղթի առկայության մասին
|
ա. անհատական ուսուցման և զարգացման պլանները մշակվում են` համաձայն նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշչի և նախադպրոցական կրթական ծրագրերի՝ հաշվի առնելով սաների կարիքները, ընդունակությունները, հնարա-վորությունները, ձեռքբերումները և առաջընթացը.
(Եթե այո, ապա մանրամասնել).
|
|
բ.մանկավարժները գիտակցում են ներառականության վերաբերյալ կարծրատիպերի առկայությունը, դրանց վերացման անհրաժեշտությունը և անհատական խորհրդատվությունների, ծնողական ժողովների միջոցով իրականացնում են իրազեկման եւ կարծրատիպերի կոտրմանն ուղղված աշխա- տանքներ.
(Մանկավարժների դիրքորոշումը պարզելու նպատակով անհրաժեշտ է իրականացնել հարցումներ մանկավարժների, սպասարկող և վարչական անձնակազմերի, ինչպես նաև ծնողների շրջանում).
|
|
գ. մանկավարժներն ունեն հավասար վերաբերմունք բոլոր սաների նկատմամբ` անկախ նրանց միջև եղած տարբերություններից և առանձնահատկություններից.
(Մանկավարժների վերաբերմունքը պարզելու նպատակով անհրաժեշտ է իրականացնել հարցումներ մանկավարժների, սպասարկող և վարչական անձնակազմերի, ինչպես նաև ծնողների շրջանում).
|
|
դ. մանկավարժները կարողանում են կարծրատիպերամրապնդող վարքագիծ կամ երևույթ հայտնաբերել և ուսումնական նյութերում և հաղթահարել նույնիսկ սեփական վարքագծում. (Ներառական կրթության վերաբերյալ կարծրատիպերի առկայությունը հայտաբերելու և հաղթահարելու նպատակով անհրաժեշտ է իրականացնել հարցումներ մանկավարժների, սպասարկող և վարչական անձնակազմերի, ինչպես նաև ծնողների շրջանում):
|
|
13. ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԶԱՊԿ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍԱՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ.
Ցուցանիշ
|
2010-2021 ուստարի
|
2021-2022 ուստարի
|
2022-2023 ուստարի
|
ա. ուսումնական հաստատության այն սաների թիվը և տոկոսը, որոնք ունեն ԿԶԱՊԿ.
|
|
|
2
|
բ. ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների բացակայությունների տարեկան միջին թիվը` օր/սան.
|
|
|
|
գ. լրացուցիչ կրթական ծրագրերում ներառվող՝ ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների թիվը և տոկոսը.
|
|
|
|
14. ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՍԵՌԵՐԻ ՀԱՐԱԲԵՐԿՑՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՓՈՔՐԱՄԱՍՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ
Ցուցանիշ
|
2020-2021 ուստարի
|
2021-2022 ուստարի
|
2022-2023 ուստարի
|
ա. սեռերի հարաբերակցությունը
|
|
18 աղջիկ և 23 տղա
|
16 աղջիկ և 16 տղա
|
բ. ուսումնական հաստատությունում ընդգրկված ազգային փոքրամասնությունների երեխաների թիվը և տոկոսը.
|
0
|
1
|
1
|
Կից փաստաթղթեր
 |
(96.91 Կբ)
|