Հաշվետվություններ
|
<<Լոռու մարզի Թումանյան համայնքի Քարինջ գյուղի նախադպրոցական ուսումնական հաստատություն >> ՀՈԱԿ-ի ներքին գնահատման հաշվետվություն
Ներկայացման ամսաթիվ` 01 սեպտեմբեր 2023
Հաշվետու ժամանակահատված 01 սեպտեմբեր 2022թ. - 01 սեպտեմբեր 2023թ.
Հավելված
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի
«12»07. 2022թ. N 1275-Ա/2 hրամանի
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ
Կազմակերպության անվանումը՝<< Լոռու մարզի Թումանյան համայնքի Քարինջ գյուղի նախադպրոցական ուսումնական հաստատություն>> ՀՈԱԿ
Կազմակերպաիրավական տեսակը՝ համայնքային ոչ առևտրային կազմակերպություն
Սեփականության ձևը՝ գրանցված իրավունքի տեսակը ՝ անհատույց օգտագործման
Հասցե՝ Լոռու մարզ, գյուղ Քարինջ, Միտյա Մկրտումյան փողոց շենք 46
Հեռ.՝ 077-50-69-55
Պաշտոնական կայքէջ` Թումանյան համայնքի ՆՈՒՀ-եր և նախակրթարաններ
II. ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐԵՐ
Հաստատությունն իր ներքին գնահատումն իրականացնելիս պետք է առաջնորդվի ստորև բերված հարցաշարերով.
- ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՇԵՆՔԻ ԵՎ ՏԱՐԱԾՔԻ ԱՆՎՏԱՆԳ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄԸ
Ցուցանիշ
|
Այո
|
Մասամբ
|
Ոչ
|
ա. ուսումնականհաստատություննունիտարածք՝ մեկուսացվածուհեռացվածավտոճանապարհայինգոտուց, աղմուկի, օդիաղտոտմանաղբյուրներհանդիսացողարդյունաբերականկամայլօբյեկտներից.
|
v
|
|
|
բ. ուսումնականհաստատությանտարածքըցանկապատված է և անվտանգ է սաներիազատտեղաշարժմանհամար.
|
v
|
|
|
գ. արտակարգիրավիճակներումհատուկծառայություններիմեքենաներըկարողենանարգելմոտենալուսումնականհաստատությանշենքին.
|
v
|
|
|
դ. ուսումնականհաստատությանտարածքըմաքուր է, աղբըկանոնավորապեսհավաքվում է հատուկաղբարկղերում և դուրս է բերվումհաստատությանտարածքից.
|
v
|
|
|
ե. ուսումնականհաստատությանամբողջտարածքումպարբերաբարիրականացվումենմիջոցառումներ` կրծողների և վտանգավորմիջատների, թափառողշների, կատուների և այլկենդանիներիդեմ.
|
|
v
|
|
«ա», «բ» չափանիշների համար անհրաժետ է իրականացնել դիտարկում-փաստագրում և արձանագրել հաստատության շենքի ֆիզիկական վիճակը: «ե» չափանիշի համար պետք է հիմք ընդունել հաստատության կողմից համապատասխան կազմակերպությունների (ախտահարման-կանխարգելման, արտակարգ իրավիճակների ծառայության) հետ կնքված պայմանագրերը: Սույն աղյուսակը լրացնելիս ներքևում պետք է նշվի նաև համապատասխան փաստաթղթերի առկայության և գործողության ժամկետների, այդ թվում` պայմանագրերի, կատարման մասին:
\ <<ա>> չափանիշ- Մանկապարտեզի շենքը մեկուսացված ու հեռացված է ավտոճանապարհային գոտուց, աղմուկի, օդի աղտոտման աղբյուրներ հանդիսացող արդյունաբերական կամ այլ օբյեկտներ չկան: Շենքը բաժանված է երկու մասի. մի մասը հատկացված է գյուղապետարանին, մյուս մասը՝ մանկապարտեզին:
<<բ>> չափանիշ- ուսումնական հաստատության տարածքը ցանկապատված է քարե պարսպով և մետաղյա ցանցով, և անվտանգ է սաների ազատ տեղաշարժման համար:
<<ե>> չափանիշ- ուսումնական հաստատության տարածքում չեն իրականացվում նման միջոցառումներ` կրծողների և վտանգավոր միջատների, թափառող շների, կատուների և այլ կենդանիների դեմ, նման պայմանագիր չի կնքվել, քանի որ ֆինանսական հատկացումները չեն բավականացրել նման աշխատանքների համար:
- ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՍԱՆԵՐԻ ՈՒ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՀԱՄԱՐ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԵՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՆՈՐՄԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ
(ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի 2020 թվականի դեկտեմբերի 10-ի N 95-Ն հրամանովսահմանված ՝ անվտանգության և առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերը)
Ցուցանիշ
|
Այո
|
Մասամբ
|
Ոչ
|
ա. ուսումնական հաստատության շենքը վերանորոգված է.
|
v
|
|
|
բ.ուսումնական հաստատության շենքի շահագործումը համապատասխանում է քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի 2020 թվականի դեկտեմբերի 10-ի N 95-Ն հրամանով սահմանված շահա-գործման անվտանգության նորմերին.
|
v
|
|
|
գ. շենքում առկա են դեպի դուրս բացվող պահուստային ելքեր.
|
|
|
v
|
դ.ուսումնական հաստատությունն ապահովված է կապի և արտակարգ իրավիճակների ազդարարման համակարգով.
|
|
|
v
|
ե.շենքը հարմարեցված է կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք (այսուհետ՝ ԿԶԱՊԿ) ունեցողսաների անվտանգ տեղաշարժ ապահովող պայմաններին (թեքահարթակներ, լայն դռներ և այլն).
|
|
v
|
|
զ. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է սարքին վիճակում գտնվող հակահրդեհային անվտանգության լրակազմով, տանիքը պատված է հրակայուն նյութերով.
|
|
|
v
|
է.համակարգչայինսարքավորումները, հեռուստացույցներն ամուր են տեղադրված և ամրացված են աշխատատեղերին.
|
v
|
|
|
ը. անիվներով տեղաշարժվող ծանր իրերն ամրացված են հատակին.
|
v
|
|
|
թ. բաց դարակներից հեռացված են ծաղկամանները, նկարները դեկորատիվ իրերը.
|
v
|
|
|
ժ. ուսումնական հաստատության միջանցքների հատակները սայթաքուն չեն, իսկ եթե ծածկված են ուղեգորգերով, ապա դրանք ամրացված են հատակին.
|
v
|
|
|
ժա. ստորին հարկերի պատուհաններն ունեն շարժական մետաղյա վանդակաճաղեր.
|
|
|
v
|
ժբ. ուսումնական հաստատության կահույքը համապատասխանում է անվտանգ կենսագործունեության պահանջներին, ամուր և բարվոք վիճակում է.
|
v
|
|
|
ժգ. ուսումնական հաստատությունում մշակված և առկա է սաների ու անձնակազմի տարհանման պլան, որում հաշվի են առնված նաև հաշմանդամություն ունեցող անձանց կարիքները.
|
|
|
v
|
ժդ. ուսումնական հաստատության նախասրահում, բոլոր հարկերում, խմբասենյակներում փակցված են տարհանման պլան-սխեմաները` համապատասխան գունային ցուցասլաքներով.
|
|
|
v
|
ժե. ուսումնական հաստատության տարհանման ուղիներն ազատ են ավելորդ իրերից և արգելափակված չեն ծանր իրերով.
|
v
|
|
|
ժզ. ուսումնական հաստատությունում սաների թիվը համապատասխանում է հաստատության լիցենզիայով սահմանված սահմանային տեղերին.
|
Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունը դեռ լիցենզավորված չէ
|
|
|
ժէ. խմբասենյակներում սեղան և աթոռների թիվը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված նորմերին.
|
v
|
|
|
«ա»-ից «դ» չափանիշները դիտարկելով՝ հանձնաժողովն ազատ շարադրանքով պետք է նկարագրի հաստատության տարածքի, շենքի ու շինությունների, գույքի անվտանգ շահագործման, սաների և աշխատակիցների անվտանգ կենսագործունեության ապահովման և առողջության պահպանման հետ կապված վիճակը և առկա խնդիրները: Դիտարկման շրջայց կատարելիս հանձնաժողովը պետք է նկարագրի առկա իրավիճակը և արձանագրի բացահայտված շեղումներն ու անհամապատասխանությունները: Դիտարկում-փաստագրումն իրականացնելիս հաստատությունը պետք է առաջնորդվի համապատասխան նորմատիվային և իր ներքին փաստաթղթերով:
«ա» չափանիշի համար անհրաժետ է իրականացնել դիտարկում-փաստագրում և արձանագրել հաստատության շենքի ֆիզիկական վիճակը ու նշել, թե ինչպիսի վերանորոգման կարիք ունի այն՝ կապիտալ, մասնակի կամ ընթացիկ: Այնուհետև ցանկալի է մանրամասնել վերանորոգման կարիքները և տալ դրանց մոտավոր ֆինանսական գնահատականը:
«բ» չափանիշի համար դիտարկում-փաստագրման միջոցով պետք է արձանագրել, թե արդյոք շենքը կայուն է հետևյալ վտանգների կամ դրանցից որևէ մեկի ազդեցության նկատմամբ (ուժեղ քամիներ, սողանքներ, երկրաշարժեր, հրդեհներ, խոնավություն և այլն):
«ժբ»- ից «ժե» չափանիշների համար ևս պետք է իրականացնել դիտարկում-փաստագրում և հաջորդիվ անդրադառնալ սաների և աշխատողների տարհանման խնդիրներին: Կցել տարահանման պլանի լուսապատճենը:
«ժզ» չափանիշի համար կցել լիցենզիայի լուսապատճենը և լրացնել ստորև բերված աղյուսակը.
<<ա>> չափանիշ- Մանկապարտեզի շենքը 2018 թվականին կապիտալ վերանորոգվել է:
Համագործակցելով բարեգործական կազմակերպությունների հետ իրականացվել են մի շարք ծրագրեր, որի արդյունքում մանկապարտեզն ապահովվել է նոր գույքով, որոնք համապատասխանում են անվտանգ կենսագործունեության պահանջներին, և անվտանգ են սաների և աշխատակիցների անվտանգ կենսագործունեության և առողջության պահպանման համար:
<<բ>> չափանիշ- Կատարելով դիտարկում- փաստագրում գնահատող հանձնաժողովն արձանագրեց, որ մանկապարտեզի շենքը կայուն և անվտանգ չէ երկրաշարժի, ուժեղ քամու, հրդեհների և այլ վտանգներից:
ՆՈՒՀ-ը գտնվում է 2-րդ սեյսմիկ գոտում: Ուժեղ երկրաշարժի դեպքում ՆՈՒՀ-ում կարող է տեղի ունենալ մասնակի կամ ամբողջական փլուզումներ: ՈՒժեղ քամիները ևս կարող են բավականին մեծ վնասներ պատճառել:
«ժբ»-ից «ժե» չափանիշ- ՈՒսումնական հաստատության կահույքը համապատասխանում է անվտանգ կենսագործունեության պահանջներին, ամուր և բարվոք վիճակում է. ՆՈՒՀ –ի խմբասենյակի պահարանները տրամադրվել է 2018թ. WORLD VISION կազմակերպության, իսկ մահճակալները և հանդերձապահարանները՝ 2020թ. FCN կազմակերպության կողմից:
ՈՒսումնական հաստատության համար մշակվել Է ԱՌԿ պլանի նախագիծը, սակայն դեռևս հաստատված չէ, առկա է սաների ու անձնակազմի տարհանման պլանի նախագիծը, որում հաշվի են առնված նաև հաշմանդամություն ունեցող անձանց կարիքները: Նշեմ, որ ԱՌԿ պլանում շտկումներ կատարելու համար մեծ օգնություն կլինի մեզ համար ԱԻՆ համապատասխան մասնագետների կողմից աջակցություն ստանալը : ԿԻՑ ԱՌԿ պլանի նախագիծ՝
ՈՒսումնական հաստատության տարհանման ուղիներն ազատ են ավելորդ իրերից և արգելափակված չեն ծանր իրերով.
Ուսումնական հաստատության նախադպրոցական կրթական ծրագրով գործունեություն իրականացնելու համար լիցենզիա ստանալու համար հայտ ներկայացրել ենք 2018 թվականից՝ մի քանի անգամ, բոլոր շտկումներն իրականացնելուց հետո հայտը մերժվել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով՝ ոուսումնական տարածքների սահմանված կարգի պահանջներին չբավարարելու հիմքով:
Ժզ չափանիշ- նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունը դեռևս լիցենզավորված չէ
Խմբասենյակ
|
Խմբասենյակի մակերեսը (քմ)
|
Մեկ սանին բաժին ընկնող մակերեսը (քմ)
|
Նորմերից պակաս կամ ավելի մակերեսը (քմ)
|
1
|
25քմ
|
2քմ
|
Նոմայից պակաս է մոտ 25 քմ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Վերլուծել խմբասենյակում մեկ սանին բաժին ընկնող մակերեսին վերաբերող իրավիճակը, կատարել եզրահանգումներ և առաջարկել հիմնախնդիրների լուծման ուղիներ:
Խմբասենյակում մեկ սանին բաժին է ընկնում 2 քմ, իսկ մեր ուսումնական հաստատության խմբասենյակի տարածքը նախատեսված է 13 երեխայի համար , անհրաժեշտ է խմբասենյակի տարածքն ընդարձակել, որպեսզի մանկապարտեզ հաճախեն բնակավայրի բոլոր 3-6 տարեկանները :
Հիմք ընդունելով ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը՝<< Լոռու մարզի Թումանյան համայնքի Քարինջ գյուղի նախադպրոցական ուսումնական հաստատություն>> ՀՈԱԿ_ ի տարածքը չի բավարարում ուսումնական տարածքների սահմանված կարգով պահանջներին: Մանկապարտեզի համար առաջին և գլխավոր հիմնախնդիրը նախադպրոցական կրթական ծրագրով գործունեություն իրականացնելու համար լիցենզիա ստանալու խնդիրն է:
Անհրաժեշտ է դիմել համապատասխան կառույցներին աջակցել մեզ՝տարատարիք մեկ խմբանոց մանկապարտեզի համար սահմանված կարգով նախատեսվող տարածքի կառուցման, տրամադրման, կամ համապատասխան միջոցներ հատկացնելու համար, որպեսզի լուծվի մանկապարտեզի լիցենզիա ստանալու հարցը:
- ՍԱՆԵՐԻ ԱՆՎՏԱՆԳ ԿԵՆՍԱԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԱՌՈՂՋ ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊԻ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ
Ցուցանիշ
|
Այո
|
Ոչ
|
ա. ուսումնական հաստատության անձնակազմը և սաները տիրապետում են արտակարգ իրավիճակներում գործելուվարքականոններին.
|
v
|
|
բ. ուսումնական հաստատության անձնակազմը և սաները տեղեկացված են հաստատությունում առկա անվտանգության միջոցների (էլեկտրական վահանակ, հրշեջ-տեղեկատու, հրշեջ-ծորակ և այլն) գտնվելու տեղերիվերաբերյալ, իսկ անձնակազմը տիրապետում է դրանց օգտագործման կանոններին.
|
v
|
|
գ. հաստատությունում իրականացվում են տեղական նշանակության վտանգների գնահատման և աղետներին պատրաստվածության վերաբերյալ տարաբնույթ միջոցառումներ.
|
|
|
դ. ուսումնական հաստատությունում առկա է աղետներին պատրաստվածության, քաղաքացիականպաշտպանության պլան, և ուսումնական տարվա ընթացքում գործարկվում է պլանը, իրականացվում են վարժանքներ, վարվում է գրանցամատյան.
|
|
v
|
ե. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է լոկալ ջեռուցման անվտանգ համակարգով.
|
v
|
|
զ. ուսումնական հաստատության բոլոր խմբասենյակներում առկա են ջեռուցումն ապահովող մարտկոցներ, և ջեռուցման ամիսներին խմբասենյակներում ջերմաստիճանը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին.
|
v
|
|
է. ուսումնական հաստատության միջանցքները ջեռուցվում են, և միջանցքներում ջերմաստիճանը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանովսահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին.
|
v
|
|
ը. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է շուրջօրյա հոսող խմելու ջրով.
|
v
|
|
թ. ուսումնական հաստատության բոլոր խմբասենյակներում առկա են առանձնացված վերանորոգված սանհանգույցներ
|
v
|
|
ժ. ուսումնական հաստատության բոլոր սանհանգույցներնապահովված են շուրջօրյա հոսող ջրով և հիգիենայիպարա-գաներով (օճառ, թուղթ և այլն).
|
v
|
|
ժա. հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար կա հարմարեց-ված սանհանգույց, որի մոտ առկա է հաշմանդամության տարբերանշանը.
|
|
v
|
ժբ. ուսումնական հաստատությունում առկա է սննդի կազմակերպման կետ, որը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին.
|
|
v
|
ժգ.ուսումնական հաստատության սննդի կազմակերպման կետում փակցված են առողջ սննդակարգի վերաբերյալ համապատասխան պաստառներ.
|
|
v
|
ժդ. ուսումնական հաստատությունում առկա է բուժկետ, և կարող է տրամադրվել առաջին բուժօգնություն.
|
V
Բնակավայրի բուժկետը և մանկապարտեզը մեկ շենքում են և անհրաժեշտության դեպքում տրամադրվում է առաջին բուժօգնություն:
|
|
Այս 14 չափանիշների ամբողջությունը հիմք է հանդիսանում հաստատության ինքնավերլուծության հաշվետվության այս բաժինը կազմելու համար: Առավել ընդգրկուն և համակողմանի վերլուծություն կատարելու համար յուրաքանչյուր չափանիշին պետք է անդրադառնալ առանձին, այնուհետև` ընդհանրացնել դրանք: Այս բաժնի վերլուծությունը կատարելիս պետք է ոչ միայն ուսումնասիրել համապատասխան ներքին փաստաթղթերի առկայությունը կամ կատարել դիտարկում-փաստագրում ըստ առանձին ցուցանիշների, այլ նաև հարցումներ կարելի է կատարել նաև ծնողների կամ այլ շահառուների շրջանում:
«գ» և «դ» չափանիշների դիտարկման-փաստագրման աշխատանքների արդյունքները գրանցվում են ստորև բերված աղյուսակում.
Նշված չափանիշների վերլուծություն կատարելով նշեմ, որ ուսումնական հաստատության անձնակազմը և սաները հիմնականում տիրապետում են արտակարգ իրավիճակներում գործելու վարքականոններին՝ պարբերաբար կատարում ենք նման վարժանքներ՝ արտակարգ իրավիճակներում արագ և ճիշտ կողմնորոշվելու համար: Սակայն միայն վարժանքները բավական չեն նման իրավիճակներում. հաստատությունն ապահովված չէ անհրաժեշտ միջոցներով՝ էլեկտրական վահանակ, հրշեջ-տեղեկատու, հրշեջ-ծորակ և նման այլ պարագաներով, որի անհրաժեշտության համար բազմիցս քննարկումներ են արվել, սակայն ձեռքբերումներ չեն եղել:
Ուսումնական հաստատությունը չունի աղետներին պատրաստվածության, քաղաքացիական պաշտպանության պլան, չի վարվում գրանցամատյան:
Ուսումնական հաստատությունն ապահովված է լոկալ ջեռուցման անվտանգ համակարգով՝ համակարգը տեղադրվել է 2021 թվականին: Խմբասենյակում առկա են ջեռուցումն ապահովող մարտկոցներ, և ջեռուցման ամիսներին խմբասենյակներում ջերմաստիճանը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին, միջանցքները ջեռուցվում են, և միջանցքներում ջերմաստիճանը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանովսահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին:
ՈՒսումնական հաստատությունն ապահովված է շուրջօրյա հոսող խմելու ջրով, մանկապարտեզի տանիքին տեղադրված է արևային ջրատաքացուցիչ՝ հաստատությունն ապահովված է շուրջօրյա տաք և սառը ջրով:
2021 թվականին վերանորոգվել է սանհանգույցը, ապահովվել շուրջօրյա հոսող ջրով և հիգիենայի պարագաներով (օճառ, թուղթ և այլն),սակայն հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար չկան համապատասխան սանհանգույցներ:
Ուսումնական հաստատությունում չկա բուժկետ, չունի բուժաշխատողի հաստիք:
Կատարելով վերլուծություն, նշեմ,որ առկա բոլոր խնդիրները բարձրաձայնվել են , և,հույս ունեմ,որ կստանան համապատասխան լուծումները:
Ամսաթիվը
|
Խումբը
|
Միջոցառման անվանումը, նկարագիրը և օգտագործված պարագաներն ու ուսումնական նյութերը
|
Մասնակից սաների և աշխատակիցների թիվը
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«ժդ» չափանիշի դիտարկման-փաստագրման աշխատանքների արդյունքները ներկայացվում են ստորև բերված աղյուսակում.
Հաստատությունում առկա է բուժկետ - ոչ
|
Հաստատությունն ունի բուժաշխատող և կարող է տրամադրվել առաջին բուժօգնություն (ընդգծել այո կամ ոչ բառերը) -ոչ
|
Այո Ոչ
|
Բուժկետի գտնվելու հարկը և տա րածքը (քմ)
|
Բուժաշխա-տողներ (թիվը և նրանց պաշտոն-ները)
|
Բուժկետումառկագույքը
|
Բուժկետը վերանորոգ-ված է, թե ոչ.
|
Բուժկետի սանիտարականվիճակը
|
Առաջին բուժօգնության միջոցների և դեղերի առկայությունը
|
|
|
|
Այո
|
Ոչ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ինքնավերլուծության այս բաժնի կարևորագույն բաղադրիչն է հաստատության քաղաքացիական պաշտպանության պլանի վերլուծությունը: Նման պլանի առկայությունը, ինչպես նաև դրանում նշված աղետներին պատրաստվածության, հակազդման իրատեսական մեխանիզմների ու միջոցառումների նկարագրությունը հաստատության անվտանգության և ապահովության կարևոր չափանիշներից է: Այս չափանիշին հաստատության համապատասխանության գնահատման նպատակով պետք է նշել, թե արդյոք հաստատությունը մշակել և հաստատել է իր քաղաքացիական պաշտպանության պլանը, ինչպես է իրագործվում այդ պլանը, ինչպես նաև նկարագրել քաղաքացիական պաշտպանության պլանից բխող սաների և աշխատակազմի հետ տարվա ընթացքում իրականացվող միջոցառումների և վարժանքների մասին: Կարևոր է նաև հիշատակել, թե արդյոք նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունը վարում է իրականացվող վարժանքների և միջոցառումների գրանցամատյան:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Կից՝ նկարներ:
- ՍԱՆԵՐԻ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ, ՀՈԳԵՎՈՐ, ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆԸ ՄԻՏՎԱԾ ՈՒՍՈՒՄՆԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԵՎ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ
Ցուցանիշ
|
Այո
|
Ոչ
|
ա. ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների կողմից իրականացվում են սաների նկատմամբ բռնության, ֆիզիկական կամ հոգեբանական ճնշման դեպքերի բացահայտման, դրանց մասին զեկուցման, կանխարգելման և հանրային քննարկման աշխատանքներ.
|
v
|
|
բ.ուսումնական հաստատությունն անհատական խորհրդատվությունների, ծնողական ժողովների միջոցով իրականացնում է սանի խնամքի ու դաստիարակության, ընտանիքում ծնողական պարտականությունների նկատմամբ պատաս- խանատվության բարձրացման, ծնողավարման հմտությունների զարգացման,ինչպես նաև բռնության, ֆիզիկական կամ հոգեբանական ճնշման բացառման, երեխայի զարգացման համար անվտանգ միջավայրի ձևավորման հարցերի վերաբերյալ իրազեկման միջոցառումներ.
|
v
|
|
Այս չափանիշների դիտարկման-փաստագրման աշխատանքների արդյունքները ներկայացվում են ստորև բերված աղյուսակում:
Ամսաթիվը
|
Խումբը
|
Միջոցառմանանվանումը, նկարագիրը և օգտագործված պարագաներն ու ուսումնական նյութերը
|
Մասնակիցներիթիվը
|
|
|
|
|
26.12.2022թ.
|
Տարատարիք խումբ
|
Ընդհանուր ծնողական կրթության ժամանակացույցի համաձայն՝
<<Ինչպես դաստիարակել երեխային առանց ֆիզիկական և հուզական պատժի կիրառման>> թեման
Կատարող անձ՝ դաստիարակ Անուշ Սարգսյան
ՈՒսուցողական թեմայի քննարկմանը մասնակցել են բոլոր ծնողները:
Դիտել են փոքրիկ տեսաֆիլմ , օգտագործվել են թեման բնութագրող վահանակներ:
|
Մանկապարտեզի 3
աշխատակից և 15 ծնող
|
14.04.2023թ.
|
Տարատարիք խումբ
|
<<Բացառենք բռնությունը, ֆիզիկական կամ հոգեբանական ճնշումը երեխայի կրթության և դաստիարակության գործում>>
Օգտագործվել են՝ ուսուցողական նյութեր, մեթոդական ձեռնարկներ, ոլորտը բնութագրող նկարներ, դիդակտիկ նյութեր և պարագաներ:
|
Մանկապարտեզի 6 աշխատակից և 15 ծնող
|
- ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ՄԱՍԻՆ
Ցուցանիշը
|
2020-2021
|
2021-2022
|
2022-2023
|
Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)
|
Մանկավարժական աշխատողների ընդհանուրթիվը
|
3
|
3
|
3
|
|
Մանկավարժական աշխատողներիմիջինշաբաթական ծանաբեռնվածությունըկամ դրույքաչափը
|
40ժ
|
40ժ
|
40ժ
|
|
Վերլուծելմանկավարժական աշխատողների թվաքանակի, միջինծանրաբեռնվածությանփոփոխությանպատճառները, կատարելեզրահանգումներ և առաջարկելհիմնախնդիրներիլուծմանուղիներ:
Մանկապարտեզի մանկավարժական աշխատողների թվաքանակում 2020 թվականից փոփոխություն չի եղել:
Պաշտոնը
|
Անունը, ազգանունը, հայրանունը
|
Տվյալ պաշտոնում աշխատելու ժամանակահատ
վածը
|
Տվյալ հաստատությու-նում աշխատելու ժամանակահատ
վածը
|
Պետական պարգևները, կոչումները և այլն
|
Տնօրեն
|
Հայարփի Սարգսյան Ատոմի
|
2013-2023թ
|
2013-2023թ
|
\ -
|
տնօրենիտեղակալ
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Տվյալներ հաստատության վարչական կազմի վերաբերյալ
Տվյալներ մանկավարժական խորհրդի կազմի վերաբերյալ
Անուն, ազգանուն, հայրանուն
|
Զբաղեցրած պաշտոնը
|
Կրթությունը
|
Հաստատության
մանկխորհրդի կազմում ընդգրկված լինելու ժամանակահատվածը
|
Պետական պարգևները, կոչումները և այլն
|
- Հայարփի Սարգսյան Ատոմի
|
տնօրեն
|
բարձրագույն
|
2013-2023թ.
|
|
- Արաքս Մխիթարյան Հրահատի
|
դաստիարակ
|
Միջն. Մասնագիտական
|
2023թ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ցուցանիշ
|
|
ա. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն ունեն գիտական կոչում.
|
-
|
բ. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն են վերջին 5 տարում վերապատրաստում անցել նախարարության կողմից երաշխավորված կազմակերպություններում.
|
1
|
գ. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն են վերապատրաստվել որպես վերապատրաստող (դասախոս) և վարում են վերապատրաստման դասընթացներ.
|
-
|
դ. որքան է մանկավարժական աշխատողների միջին տարիքը.
|
33
|
ե. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն ունեն միջազգային ու տեղական պարբերականներում(ամսագրերում) հրապարակված հոդվածներ, մասնագիտական հրապարակումներ, ինչպես նաև մեթոդական ձեռնարկներ, գիտամանկավարժա- կան, հեղինակային և այլ աշխատություններ.
|
-
|
զ. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն են ուսումնական գործընթացում կիրառում ժամանակակիցտեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաներ/ՏՀՏ/.
|
2
|
ը. որքան է մանկավարժական աշխատողների բացակայությունների ընդհանուր թիվը.
|
-
|
Տվյալներհաստատության ուսումնադաստիարակչական գործընթացի վերաբերյալ
Ցուցանիշ
|
Այո
|
Ոչ
|
ա. սահմանվածժամկետում ձևավորվել է սաներիհամակազմը՝ ըստտարիքայինխմբերի
|
V
|
|
բ.ուսումնական հաստատությունում իրականաց-վումեն մանկավարժական խորհրդի նիստեր և առկա է մանկավարժական խորհրդի նիստերի արձանագրությունների մատյան.
|
V
|
|
գ.ուսումնադաստիարակչական գործընթացը կազմակերպվում է նախադպրոցական կրթության պետակական կրթական չափորոշչին և տվյալ տարիքային խմբի ծրագրին (այդթվում՝ կրթությանպետականլիազորմարմնիկողմիցհաստատվածհեղինակային և այլընտրանքային) համապատասխան.
|
V
|
|
դ.ուսումնականհաստատությունումձևավորվել է ազգայինփոքրամասնություններիերեխաներիհամակազմովխումբ և ուսումնադաստիարակչականգործընթացըկազմակերպվում է վերջիններիսմայրենիլեզվով՝ հայերենիպարտադիրուսուցմամբ.
|
|
V
|
ե.մանկավարժական աշխատողները տիրապետում ուսուցման ժամանակակից (երեխայակենտրոն, մասնակցային, ինտերակտիվ և այլ) մեթոդներին և գործնականում կիրառում դրանք.
|
V
|
|
զ.մեթոդիստը ցույց է տվել խորհրդատվական օգնություն մեթոդական, ուսումնական և դաստիարակչական աշխատանքներ կազմակերպելու համար, անցկացրել է բաց պարապմունքներ, սեմինարներ, սեմինար-պրատիկումներ.
|
v
Մեթոդիստի հաստիք չունենք , մեթոդական ցուցումներ է տալիս և խորհրդատվություններ է ացկացնում հաստատության տնօրենը
|
|
է. մեթոդիստը վերահսկել է նախադպրոցական կրթական ծրագրի կատարումը.
|
v
|
|
ը.ուսումնական տարվա ընթաց- քում հաստատությունում անցկաց-վել են ցուցադրական բաց պարապմունքներ, իրականացվել նախագծեր.
(Եթե այո, նշել՝ ծրագրային որ բաղադրիչների ուղղությամբ են անցկացվել և քանակը):
|
v
անցկացվել է ցուցադրական բաց պարապմունք
Առարկան ՝ խոսքի զարգացում
Թեման ՝ Երթևեկության կանոններ
|
|
թ.ուսումնական տարվա ընթաց-քում հաստատությունից դուրս անցկացվել են պարապմունքներ.
(Եթե այո, նշել՝ ծրագրային որ բաղադրիչների ուղղությամբ են անցկացվել և քանակը):
|
|
v
|
ժ.ուսումնական տարվա ընթաց-քում անցկացվել են պարապ-մունքներ համայնքային ենթակայության այլ կրթական հաստատություններում՝ գրադարան, երաժշտական դպրոց.
(Եթե այո, նշել՝ ծրագրային որ բաղադրիչների ուղղությամբ են անցկացվել և քանակը):
|
|
v
|
Վերլուծել նախադպրոցական ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների և նրանց գործունեությանը վերաբերող ցուցանիշները, դրանց փոփոխությունների դինամիկան և առկա հիմնախնդիրները: Կատարել եզրահանգումներ ու առաջարկել լուծումներ նրանց գործունեության արդյունավետության բարձրացման ուղղությամբ:
Մանկապարտեզի դաստիարակն ունի դաստիարակի աշխատանքային փաթեթ, որը պարբերաբար ստուգվել է և տրվել համապատասխան ցուցումներ :
Դաստիարակի կողմից ապահովվել է երեխայի մտավոր , ֆիզիկական , հոգեկան զարգացման , ուսուցման , խնամքի և դաստիարակության գործընթացը:
Մանկավարժական աշխատողների աշխատանքն առավել արդյունավետ դարձնելու համար կառաջարկեմ , որպեսզի ավելի հաճախակի դառնան վերապատրաստումները, փորձի փոխանակումները այլ հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների հետ:
6. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՆՈՂ ՄԻՋԱՎԱՅՐԸ
Ցուցանիշ
|
Այո
|
Ոչ
|
ա. ուսումնական հաստատությունն ունի գործող մեթոդկաբինետ, որը հագեցած է ուսումնաօժանդակգրականությամբ, գույքով և սարքավորումներով:
|
|
v
|
բ. ուսումնական հաստատությունն ունի
ü մարզադահլիճ,
ü միջոցառումների անցկացման դահլիճ
ü այլ հատուկ ուսումնական խմբասենյակներ (սենյակներ), այդ թվում` լրացուցիչ կրթական ծրագրերի համար (նկարչական խմբակ և այլն), որոնք հագեցած են անհրաժեշտ գույքով, ուսումնական պարագաներով, և ուսումնադիդակտիկ նյութերով.
|
|
v
|
Ուսումնական հաստատությունը չունի մեթոդկաբինետ,սակայն ունի հագեցած ուսումնաօժանդակ գրականություն, անհրաժեշտ մեթոդական նյութեր, դիդակտիկ նյութեր և պարագաներ, գույք և սարքավորումներ:
Կից՝ նկարներ և գույքի հագեցվածության ցուցակներ:
7. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ, ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԵՎ ՆՅՈՒԹԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՏՆՕՐԻՆՈՒՄ
Ցուցանիշ
|
2020-2021ուստարի
|
2021-2022ոսւտարի
|
2022-2023ուստարի
|
ա. սան - մանկավարժ հարաբերությունը.
|
Սան
Մանկավարժ
|
ԼԱՎ
ԳԵՐ
|
ԼԱՎ
ԳԵՐ
|
ԼԱՎ
ԳԵՐ
|
բ. սան - սպասարկող անձնակազմ հարաբերությունը.
|
Սան
Սպաս.
անձնակազմ.
|
ԼԱՎ
\ ԳԵՐ
|
ԼԱՎ
ԳԵՐ
|
ԼԱՎ
ԳԵՐ
|
գ. սան - վարչական անձնակազմ հարաբերությունը.
|
Սան
Վարչ.
անձնակազմ
|
ԼԱՎ
ԼԱՎ
|
ԼԱՎ
ԼԱՎ
|
ԼԱՎ
ԼԱՎ
|
դ. խմբերիմիջինխտությունը.
|
|
18
|
18
|
ե. մեկ սանի հաշվով հաստատության տարեկան նախահաշիվը.
|
|
391722
|
439222
|
զ. մանկավարժիմիջինաշխատավարձը.
|
|
123000
|
123000
|
է. վարչական աշխատողների միջին աշխատավարձը.
|
|
130000
|
120000
|
ը. սպասարկող կազմի միջին աշխատավարձը.
|
|
81000
|
81000
|
թ. հաստատության տարեկան նախահաշվում արտաբյուջետային միջոցների չափը.
|
|
-
|
-
|
ժ. ծնողների կողմից դրամական ներդրումների տարեկան չափը.
|
|
179250
|
461600
|
ժա. սոցիալապես անապահով ընտանիքներից սաների համար հաստատության իրականացրած սոցիալական աջակցության ծրագրերը և դրանց թիվը.
(Եթե այո, ապա նշել այդ ծրագրերը):
|
|
\ -
|
-
|
ժբ. դրամաշնորհայինև օրենքով չարգելվածայլ աղբյուրներից ներդրումների տարեկան չափը.
|
|
7051000
|
7906000
|
ժգ. աշխատավարձերի վճարման գծով հաստատության տարեկան ծախսերի չափը.
|
|
4292513
|
4637897
|
ժդ. կոմունալ վճարների գծով հաստատության տարեկան ծախսերի չափը.
|
|
-
|
220000
|
ժե. նոր գույքի, այդ թվում` սարքավորումների ձեռքբերման գծով հաստատության տարեկան ծախսերի չափը.
|
|
587285
|
1138250
|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Խմբերի թիվը` ընթացիկ և նախորդ 2 ուստարիների համար
Խմբերիթիվը
|
2020-2021
|
2021-2022
|
2022-2023
|
Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)
|
Վաղտարիքի I
|
|
|
|
%
|
Վաղտարիքի II
|
|
|
|
%
|
Կրտսեր I
|
|
|
|
%
|
Կրտսեր II
|
|
|
|
%
|
Միջին
|
|
|
|
%
|
Ավագ
|
|
|
|
%
|
Տարատարիք
|
1
|
1
|
1
|
0%
|
Ազգայինփոքրամասնություններիերեխաներիհամակազմովձևավորվածխումբ
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Ընդամենը`
|
1
|
1
|
1
|
0%
|
Այս և հաջորդողբոլորաղյուսակներումանհրաժեշտ է նկարագրելփոփոխություններիդինամիկան` մեկնաբանելաճիկամնվազմանպատճառները:
ՈՒսումնական հաստատությունը 2020-2023 ուսումնական տարիներին ունեցել է մեկ տարատարիք խումբ՝ սաների թվի փոփոխական դինամիկայով:
\
Ըստ խմբերի սաների թիվը` ընթացիկ և նախորդ 2 ուստարիների համար
Սաներիթիվը
|
2020-2021
|
2021-2022
|
2022-2023
|
Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)
|
Վաղտարիքի I
|
-
|
-
|
-
|
%
|
Վաղտարիքի II
|
-
|
-
|
-
|
%
|
Կրտսեր I
|
-
|
-
|
-
|
%
|
Կրտսեր II
|
-
|
-
|
-
|
%
|
Միջին
|
-
|
-
|
-
|
%
|
Ավագ
|
-
|
-
|
-
|
%
|
Տարատարիք
|
20
|
20
|
17
|
%
|
Ազգայինփոքրամասնություններիերեխաներիհամակազմովձևավորվածխումբ
|
-
|
-
|
-
|
|
Ընդամենը՝
|
20
|
20
|
17
|
|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ընդհանուր տվյալներ սաների վերաբերյալ` ընթացիկ և նախորդ 2 ուստարիների համար
Ցուցանիշ
|
2019-2020
|
2020-2021
|
2021-2022
|
Փոփոխություններիդինամիկան (աճ կամ նվազում)
|
Սաների ընդհանուր թիվը ուսումնական տարվա սկզբին`
|
\ 20
|
18
|
20
|
10% նվազում
11 % աճ
|
Սաների ընդհանուր թիվը ուսումնական տարվա վերջին` տվյալ ուստարվա օգոստոսի 20-ի դրությամբ
|
\ 13
|
10
|
12
|
23 %նվազում
\ 20 % աճ
|
Ուսումնական տարվա ընթացքում ընդունված սաների թիվը
|
\ 9
|
5
|
14
|
44%նվազում
\ 180% աճ
|
Ուսումնական տարվա ընթացքում սաների բացակայություններիմիջինթիվը
|
\ 106
|
101
|
88
|
4.7%նվազում
\ 13 % նվազում
|
Ուսումնական տարվա ընթացքում ազատված սաների թիվը
|
\ 8
|
8
|
13
|
\0%
\ 62.5% աճ
|
Վերլուծել սաների թվաքանակի փոփոխության պատճառները, կատարել եզրահանգումներ և առաջարկել հիմնախնդիրների լուծման ուղիներ:
Մանկապարտեզ հաճախում են բնակավայրի 3-6 տարեկան բոլոր երեխաները .թվաքանակի դինամիկայի փոփոխությունը պայմանավորված է այն հանգամանքով, թե տվյալ ուսումնական տարում քանի երեխա կա, ում 3 տարին լանում է լրանում է մինչև դեկտեմբեր 31-ը ներառյալ, ովքեր պիտի հաճախեն մանկապարտեզ:
8. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԾՆՈՂԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԵՎ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ՀԵՏ
Ցուցանիշ
|
|
2019-2020 ուստարի
|
2020-2021 ուստարի
|
2021-2022 ուստարի
|
ա. սաների ուսումնադաստիարակչական գործընթացի վերաբերյալ ծնողական խորհրդի կողմից գրավորներկայացված առաջարկությունները, դրանց թիվը և ընդունված առաջարկությունների տոկոսը ներկայացվածի նկատմամբ.
|
Թիվը
Տոկոսը
|
0-0%
|
0-0%
|
0-05
|
բ. ծնողական խորհրդի կողմից կազմակերպված միջոցառումները (հանդեսներ, հավաքներ, երեկույթներ,էքսկուրսիաներ, ճանաչողական այցեր և այլն), դրանց թիվը, մասնակից ծնողների թիվը և սաների տոկոսը.
|
Թիվը
Տոկոսը
|
0-0%
|
0-0%
|
0-0%
|
գ.ծնողական խորհրդի կազմում ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների ծնողների թիվը եւ տոկոսը
|
Թիվը
Տոկոսը
|
0-0%
|
0-0%
|
0-0%
|
դ. ծնողական խորհրդի կողմից հաստատության գործունեության վերաբերյալ ներկայացված կարծիքը քննարկվում է աշխատակիցներին խրախուսելու կամ նրանց նկատմամբ կարգապահականտույժերկիրառելուժամանակ.
|
Այո
|
Ոչ
|
|
|
|
ե. ծնողական խորհրդի հանդիպումների հաճախականությունը և դրանց ընթացքում քննարկված հարցերի շրջանակները.
|
*\ Ուսումնական հաստատությունում յուրաքանչյուր օր ծնողների և մանկավարժների միջև մանկապարտեզի առօրյայի, երեխաների վարքագծի վերաբերյալ անցկացվում են բանավոր քննարկումներ նդիպումներ- քննարկումներ-ճեպազրույցներ անցկացվում են յուրաքանչյուր օր,չնայած դրան ՝ ծնողական խորհրդի հանդիպումներ անցկացվում են 3 ամիսը մեկ:
Օրակարգում քննարկվում են՝
. Ծնողական խորհրդի ընտրություն
. Կազմակերպչական հարցեր
. Վարձավճարների գանձման հետ կապված հարցեր
.Միջոցառումների անցկացման կազմակերպչական հարցեր
. Երեխաների առաջադիմության քննարկում
. Անձնական հիգիենայի պահպանության հարցե
. Կազմակերպչական հարցեր
. և այլ հարցեր
|
զ. ուսումնական հաստատության առօրյայից և տեղի ունեցող իրադարձություններից ծնողների տեղեկացվածության աստիճանը.
|
ՈՒսումնական հաստատության միջանցքում *Ծնողական լրատու* ..հատվածում փակցվում են համապատասխան տեղեկատվական նյութեր՝ ուսուցանվող նյութը, օրվա ճաշացուցակը յուրաքանչուր ծնող տեղեկացվում է կայանալիք իրադարձության վերաբերյալ:Ուսումնական հաստատության առօրյայից և տեղի ունեցող իրադարձություններից ծնողները տեղեկացվում են հետևելով հաստատության կայքից:
|
է. այն ծնողների տոկոսը, որոնք օգտվում են նախարարության, համայնքի, հաստատության և կրթական այլ կայքերից:
|
70%
|
|
|
|
|
|
|
Կից՝
* լուսանկարներ և ծնողական խորհրդի հանդիպումների քանակը և արձանագրությունների
լուսապատճենները,
** թղթային կամ առցանց հարցման արդյունքները՝ աղյուսակներով, *** թղթային կամ առցանց հարցման արդյունքները՝ աղյուսակներով:
\
|
Նախարարության կայքից
|
Համայնքի կայքից
|
Հաստատության կայքից
|
Կրթական այլ կայքերից
|
\ Ուսումնական հաստատության
\ Ծնողներից օգտվում են՝
|
\
\ 20%_ը
|
\
\ 20%_ը
|
70%_ը
|
10%_ը
|
9. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ
Ցուցանիշ
|
|
ա. ուսումնական հաստատության շենքային պայմանների բարելավման, տարածքի բարեկարգման, ուսումնանյութական բազայի համալրման և այլ աշխատանքներին համայնքի մասնակցությունը, այդ գործում կատարված ներդրումները.
(Նկարագրել համայնքի մասնակցության դեպքերը, մասնակցության ձևը, ներդրման չափը, ամսաթիվը).
|
2018թվականին համայնքի ֆինանսական միջոցներով վերանորոգվել է ուսումնական հաստատության շենքը և տանիքը . կատարվել է 4,6 մլն դրամի ներդրում:
|
բ.համայնքային հիմնախնդիրների վերաբերյալ հաստատության աշխատակազմի տեղեկացվածությունը և նրանց մասնակցությունը համայնքի աշխատանքներին, մասնակցության ձևերը, մասնակցություն ունեցած աշխատակիցների տոկոսը.
(Նկարագրել հաստատության աշխատակազմի մասնակցությունը համայնքի աշխատանքներին, մասնակցության ձևերը, մասնակցություն ունեցած աշխատակիցների տոկոսը (վերջին 3 տարում).
|
|
գ. ուսումնական հաստատության կողմից համայնքի բնակիչների համար կազմակերպված ու անցկացված միջոցառումները և դրանց թիվը, մասնակից սաների և ծնողների տոկոսը և համայնքի ներկայացուցիչների թիվը.
(Նկարագրել հաստատության կողմից համայնքի բնակիչների համար կազմակերպված միջոցառումները, մասնակից սաների տոկոսը և համայնքի ներկայացուցիչների թիվը. (վերջին 3 տարում).
|
Համայնքի բնակչության համար բնակավայրի խաղահրապարակի բացման համար կազմակերպվել է միջոցառում 2023թվականին մարտի 15-ին:
Միջոցառմանը մասնկցել են մանկապարտեզի բոլոր սաները100% , ընդգրկվել են նաև դպրոցական տարիքի երեխաներ:
|
|
|
ե.ուսումնական հաստատությունը համագործակցում է իրեն սպասարկող Տարածքային մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի հետ.
|
---
|
զ.ուսումնական հաստատությունը համագործակցոմ է համայնքում գործող բժշկակական հաստատության հետ՝ ԿԶԱՊԿ ունեցող երեխաների հայտնաբերելու եւ ն/դ կրթության մեջ ներգրավելու նապատով.
|
Այո՝ համագործակցում է
|
Է.ուսումնական հաստատությունը համագործակցում է համայնքի հանրակրթական դպրոցների հետ՝ իր սաների սահուն անցումը կրթական հաջորդ մակարդակ ապահովելու նպատակով.
|
Ուսումնական հաստատությունն ակտիվ համագործակցում է հանրակրթական դպրոցի հետ, ինչպես նաև տարրական դասարանների ուսուցիչների հետ ` որն ապահովում է երեխաների տարրական կրթության սահուն անցումը:
|
10. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՎԱՍԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ
Ցուցանիշ
|
Կատարել նշում համապատասխան փաստաթղթի, միջոցառման և գույքի առկայության մասին.
|
ա. ուսումնական հաստատությունում բոլոր սաների համար հասանելի եւ հավասարապես որակյալ կրթության կազմակերպման նպատակով հաստատության տարեկան պլանում սահմանված են գործողություններ.
(Եթե այո, ապա կատարել հղում).
|
ՈՒսումնական հաստատությունում կրթական ծրագրերն իրականացնում են ՝ հաշվի առնելով յուրաքանչյուր երեխայի տարիքային և անհատական առանձնահատկությունները,ասպահովվում է ներառականությունը:
Հղում տնօրենի տարեկան պլան՝
(1/ Ապահովել երեխաների մտավոր, հոգեկան և ֆիզիկական զարգացման , ուսուցման, խնամքի և դաստիարակության գործընթացը, որը նպատակաուղղված է երեխայի տարիքին համապատասխան զարգացմանը, ինքնազարգացմանը, սոցիալիզացիային, կյանքի հմտությունների ձեռքբերմանն ու զարգացմանը, սոցիալիզացիային, կյանքի հմտությունների ձեռքբերմանն ու զարգացմանը, տարրական կրթության սահուն ապահովմանը)
|
բ. ուսումնական հաստատության տարեկան աշխատանքային պլանում ներկայացված են ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների կրթության կազմակերպման որակի բաձրացմանը նպաստող միջոցառումներ, այդ թվում` մանկավարժների, դաստիարակների օգնականների վերապատրաստումներ.
(Եթե այո, ապա թվարկել համապատասխան միջոցառումները).
|
Հղում՝ տնօրենի տարեկան պլան
( 3. Նախադպրոցական կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների առանձնահատկություններին համապատասխան ապահովել անհրաժեշտ պայմաններ և հարմարեցված միջավայր
|
գ.վերջին հինգ տարում մանկավարժական աշխատողները մասնակցել են վերապատրաստումների, այդ թվում՝«Համընդհանուր ներառական կրթություն» թեմայով.
(Եթե այո, ապա նշել վերապատրաստող կազմակերպությունը, վերապատրաստման ամսաթիվը և տևողությունը ժամերով, ինչպես նաև մեկնաբանել դրա արդյունավետությունը).
|
2022 թվականին դաստիարակ Անուշ Սարգսյանը մասնակցել է Վանաձորի Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանում կազմակերպված վերապատրաստմանը:
|
դ. վերջին հինգ տարում ներառական կրթության թեմաներով վերապատրաստում անցած դաստիարակների օգնականների թիվը.
(Եթե այո, ապա նշել վերապատրաստված դաստիարակի օգնականների թիվը).
|
0
|
|
11. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԸ՝ ՈՒՂՂՎԱԾ ԿԶԱՊԿ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍԱՆԵՐԻ ԽՆԱՄՔԻՆ ԵՎ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆԸ . ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ՀԱՐՄԱՐԵՑՈՒՄԸ ՆՐԱՆՑ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻՆ
Ցուցանիշ
|
Կատարել նշում համապատասխան փաստաթղթի և գույքի առկայության մասին
|
ա. ուսումնական հաստատությունում ամենուրեք (խմբասենյակներ, դահլիճներ, գրադարաններ և այլն)տեղաշարժման տարբեր խնդիրներ ունեցող անձանց համար ապահովված է ֆիզիկական մատչելիություն.
(Եթե այո, ապա նկարագրել ինչպիսի պայմաններ են ստեղծված տեղաշարժման տարբեր խնդիրներ ունեցող անձնաց համար ֆիզիկական մատչելիության ապահովման համար).
|
-
|
բ. ուսումնական հաստատությունն ունի ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների մանկավարժահոգեբանական աջակցության թիմ (հատուկ մանկավարժ, սոցմանկավարժ, հոգեբան և այլն).
(Եթե այո, ապա թվարկել հոգեբանամանկավարժական աջակցության հաստիքները, նշել ինչպես է կազմակերպվում նրանց աշխատանքը: Նկարագրել նաև ներառականության ուղղությամբ համապատասխան աշխատողների պարտակա- նությունների շրջանակը, կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմաններ կարիք ունեցող սաների հետ վարվող աշխանքները, լրացուցիչ հաստիքների կարիքը և այլն: Հաշվարկել մանկավարժա-հոգեբանական աջակցության թիմի աշխատակիցների թվի հարաբերակցությունը ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների թվին):
|
-
|
գ. ԿԶԱՊԿ ունեցող սաներն ապահովված են ֆիզիկական և ճանաչողական զարգացման համար անհրաժեշտ խաղային նյութերով, պիտույքներով, հարմարանքներով, այլ պարագաներով.
(Եթե այո, ապա թվարկել, թե ինչ ուսումնամեթոդական նյութեր ունի հաստա-տությունը ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների համար, դրանց քանակը, ձեռք բերման տարեթիվը, ֆիզիկական վիճակը, օգտագործման հաճախականությունն ու արդյունավետությունը և այլն: Նշել նաև լրացուցիչ սարքավորումների և ուսումնամեթոդական նյութերի կարիքը).
|
-
|
դ. ուսումնական հաստատության խմբասենյակների դասավորվածությունն այնպիսին է, որ ԿԶԱՊԿ ունեցող սաները մեկուսացված չեն.
(Եթե այո, ապա նկարագրել կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սաների համար կրթության և խնամքի կազմակերպման պայմանները, խմբասենյակների դասավորվածությունը).
|
-
|
ե. ուսումնական հաստատությունն ունի ռեսուրս-սենյակ` ԿԶԱՊԿ ունեցող սաներիհետ իրականացվող անհատական եւ խմբային աշխատանքների համար.
(Եթե այո, ապա նկարագրել կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սաների համար նախատեսված ռեսուրս-սենյակի ֆիզիկական վիճակը, չափերը, հագեցվածությունը սարքավորումներով, սենյակի օգտագործման հաճախականությունը: Նշել նաև լրացուցիչ սարքավորումների և ուսումնամեթոդական նյութերի կարիքը).
|
-
|
12. ԿԶԱՊԿ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍԱՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄԸ ՈՒՍՈՒՄՆԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ.
Ցուցանիշ
|
Կատարել նշում համապատասխան փաստաթղթի առկայության մասին
|
ա. անհատական ուսուցման և զարգացման պլանները մշակվում են` համաձայն նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշչի և նախադպրոցական կրթական ծրագրերի՝ հաշվի առնելով սաների կարիքները,ընդունակությունները, հնարա-վորությունները, ձեռքբերումները և առաջընթացը.
(Եթեայո, ապամանրամասնել).
|
|
բ.մանկավարժները գիտակցում են ներառականության վերաբերյալ կարծրատիպերի առկայությունը, դրանց վերացման անհրաժեշտությունը և անհատական խորհրդատվությունների, ծնողական ժողովների միջոցով իրականացնում են իրազեկման եւ կարծրատիպերի կոտրմանն ուղղված աշխա- տանքներ.
(Մանկավարժների դիրքորոշումը պարզելու նպատակով անհրաժեշտ է իրականացնել հարցումներ մանկավարժների, սպասարկող և վարչական անձնակազմերի, ինչպես նաև ծնողների շրջանում).
|
|
Կից փաստաթղթեր
 |
(2.23 Մբ)
|