Այսօր: Ուրբաթ, 9 Մայիսի 2025թ.
Թումանյանի համայնքապետարանի պաշտոնական կայք
Հյուրերի քանակը՝ 6
ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՀԱՐՑՈՒՄ

Հաշվետվություններ
 
<<Դսեղի նախադպրոցական ուսումնական հաստատություն>> ՀՈԱԿ-ի ներքին գնահատման տվյալներ
Ներկայացման ամսաթիվ` 01 սեպտեմբեր 2023
Հաշվետու ժամանակահատված
01 սեպտեմբեր 2022թ. - 01 սեպտեմբեր 2023թ.

 

 ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ

  ԵՎ ՍՊՈՐՏԻՆԱԽԱՐԱՐ

 ՀՐԱՄԱՆ

 

 

 

 

 

 

 

 N1275-Ա/2                                                                             12.07.2022թ.

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 Հիմք ընդունելով ՀՀ կառավարության 2021 թվականի մայիսի 13-ի N764 որոշման հավելվածի 8-րդ կետի պահանջը՝

 Հ Ր Ա Մ Ա Յ ՈՒ Մ   Ե Մ

  1.   Սահմանել Հայաստանի Հանրապետության նախադպրոցական ուսումնական հաստատության գործունեության ներքին գնահատման հարցաշարը՝ համաձայն հավելվածի:
    1.  Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի մամուլի քարտուղար Գեղամ Մելիքբեկյանին՝ հաստատված հարցաշարը տեղադրել կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության պաշտոնական կայքում:

 

Վ. ԴՈՒՄԱՆՅԱՆ

 

 

 

 

 

Հավելված

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի  նախարարի

«12»07.2022թ.  N 1275-Ա/2  hրամանի

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐ

 

  I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

 

  Կազմակերպության անվանումը՝ <<Դսեղ համայնքի նախադպրոցական ուսումնական հաստատություն>> ՀՈԱԿ

  Կազմակերպաիրավական տեսակը՝ ՀՈԱԿ

Սեփականության ձևը՝

Հասցե՝ գյուղ Դսեղ, փ.13, շենք 6

Հեռ.՝ (077) 905-367 (տնօրենի պարտակ. կատարող՝Խանդութ Աթյան)   

Պաշտոնական կայքէջ` 

 

  II. ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐԵՐ

 

  Հաստատությունն իր ներքին գնահատումն  իրականացնելիս պետք է առաջնորդվի ստորև բերված հարցաշարերով.

 

  1. \ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՇԵՆՔԻ ԵՎ ՏԱՐԱԾՔԻ ԱՆՎՏԱՆԳ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄԸ

 

  Ցուցանիշ

    Այո

Մասամբ

Ոչ

  ա. ուսումնական հաստատությունն ունի տարածք՝ մեկուսացված ու հեռացված ավտոճանապարհային գոտուց, աղմուկի, օդի աղտոտման աղբյուրներ հանդիսացող արդյունաբերական կամ այլ օբյեկտներից.

այո

 

 

  բ. ուսումնական հաստատության տարածքը ցանկապատված է և անվտանգ է սաների ազատ տեղաշարժման համար.

այո

 

 

գ. արտակարգ իրավիճակներում հատուկ ծառայությունների մեքենաները կարող են անարգել մոտենալ ուսումնական հաստատության շենքին.

 

մասամբ

 

\դ. ուսումնական հաստատության տարածքը մաքուր է, աղբը կանոնավորապես հավաքվում է հատուկ աղբարկղերում և դուրս է բերվում հաստատության տարածքից.

այո

 

 

\ ե. ուսումնական հաստատության ամբողջ տարածքում պարբերաբար իրականացվում են միջոցառումներ` կրծողների և վտանգավոր միջատների, թափառող շների, կատուների և այլ կենդանիների դեմ.

այո

 

 

\

\ «ա», «բ»  չափանիշների համար անհրաժետ է իրականացնել դիտարկում-փաստագրում և արձանագրել հաստատության շենքի ֆիզիկական վիճակը: «ե» չափանիշի համար պետք է հիմք ընդունել հաստատության կողմից համապատասխան կազմակերպությունների (ախտահարման-կանխարգելման, արտակարգ իրավիճակների ծառայության) հետ կնքված պայմանագրերը: Սույն աղյուսակը լրացնելիս ներքևում պետք է նշվի նաև համապատասխան փաստաթղթերի առկայության և գործողության ժամկետների, այդ թվում` պայմանագրերի, կատարման մասին:

\ ------------Թումանյան համայնքի ԿՏ ՀՈԱԿ պայմանագիր N5 ուժի մեջ է մինչև 31. Հունվարի 2024թ.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

\

  1. \ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՍԱՆԵՐԻ ՈՒ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՀԱՄԱՐ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԵՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՆՈՐՄԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ

\(ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի 2020 թվականի դեկտեմբերի 10-ի N 95-Ն հրամանով սահմանված՝ անվտանգության և առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերը)

\

\ Ցուցանիշ

\ Այո

\ Մասամբ

\ Ոչ

\ ա. ուսումնական հաստատության շենքը վերանորոգված է.

 

մասամբ

 

\ բ. ուսումնական հաստատության շենքի շահագործումը համապատասխանում է քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի 2020 թվականի դեկտեմբերի 10-ի N 95-Ն հրամանով սահմանված շահագործման անվտանգության նորմերին.

այո

 

 

\ գ. շենքում առկա են դեպի դուրս բացվող պահուստային ելքեր.

այո

 

 

\ դ. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է կապի և արտակարգ իրավիճակների ազդարարման համակարգով.

 

մասամբ

 

\ ե. շենքը հարմարեցված է կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք (այսուհետ՝ ԿԶԱՊԿ) ունեցող սաների անվտանգ տեղաշարժ ապահովող պայմաններին (թեքահարթակներ, լայն դռներ և այլն).

 

 

ոչ

\ զ. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է սարքին վիճակում գտնվող հակահրդեհային անվտանգության լրակազմով, տանիքը պատված է հրակայուն նյութերով.

 

մասամբ

 

\ է. համակարգչային սարքավորումները, հեռուստացույցներն ամուր են տեղադրված և ամրացված են աշխատատեղերին.

այո

 

 

\ ը. անիվներով տեղաշարժվող ծանր իրերն ամրացված են հատակին.

 

մասամբ

 

\ թ. բաց դարակներից հեռացված են ծաղկամանները, նկարները դեկորատիվ իրերը.

այո

 

 

\ ժ. ուսումնական հաստատության միջանցքների հատակները սայթաքուն չեն, իսկ եթե ծածկված են ուղեգորգերով, ապա դրանք ամրացված են հատակին.

 

մասամբ

 

\ ժա. ստորին հարկերի պատուհաններն ունեն շարժական մետաղյա վանդակաճաղեր.

 

 

ոչ

\ ժբ. ուսումնական հաստատության կահույքը համապատասխանում է անվտանգ կենսագործունեության պահանջներին, ամուր և բարվոք վիճակում է.

 

այո

 

\ ժգ. ուսումնական հաստատությունում մշակված և առկա է սաների ու անձնակազմի տարհանման պլան, որում հաշվի են առնված նաև հաշմանդամություն ունեցող անձանց կարիքները.

 

 

ոչ

\ ժդ. ուսումնական հաստատության նախասրահում, բոլոր հարկերում, խմբասենյակներում փակցված են տարհանման պլան-սխեմաները` համապատասխան գունային ցուցասլաքներով.

այո

 

 

\ ժե. ուսումնական հաստատության տարհանման ուղիներն ազատ են ավելորդ իրերից և արգելափակված չեն ծանր իրերով.

այո

 

 

\ ժզ. ուսումնական հաստատությունում սաների թիվը համապատասխանում է հաստատության լիցենզիայով սահմանված սահմանային տեղերին.

այո

 

 

\ ժէ. խմբասենյակներում սեղան և աթոռների թիվը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված նորմերին.

այո

 

 

 

«ա»-ից «դ» չափանիշները դիտարկելով՝  հանձնաժողովն ազատ շարադրանքով պետք է նկարագրի հաստատության տարածքի, շենքի ու շինությունների, գույքի անվտանգ շահագործման, սաների և աշխատակիցների անվտանգ կենսագործունեության ապահովման և առողջության պահպանման հետ կապված վիճակը և առկա խնդիրները: Դիտարկման շրջայց կատարելիս հանձնաժողովը պետք է նկարագրի առկա իրավիճակը և արձանագրի բացահայտված շեղումներն ու անհամապատասխանությունները:   Դիտարկում-փաստագրումն իրականացնելիս հաստատությունը պետք է առաջնորդվի համապատասխան նորմատիվային և իր ներքին փաստաթղթերով:                                        

 «ա»  չափանիշի համար անհրաժետ է իրականացնել դիտարկում-փաստագրում և արձանագրել հաստատության շենքի ֆիզիկական վիճակը ու նշել, թե ինչպիսի վերանորոգման կարիք ունի այն՝ կապիտալ, մասնակի կամ ընթացիկ: Այնուհետև ցանկալի է մանրամասնել վերանորոգման կարիքները և տալ դրանց մոտավոր ֆինանսական գնահատականը:

«բ» չափանիշի համար դիտարկում-փաստագրման միջոցով պետք է արձանագրել, թե արդյոք շենքը կայուն է հետևյալ վտանգների կամ դրանցից որևէ մեկի ազդեցության նկատմամբ (ուժեղ քամիներ, սողանքներ, երկրաշարժեր, հրդեհներ, խոնավություն և այլն):

«ժբ»- ից «ժե»  չափանիշների համար ևս պետք է իրականացնել դիտարկում-փաստագրում և հաջորդիվ անդրադառնալ սաների և աշխատողների տարհանման խնդիրներին: Կցել տարահանման պլանի լուսապատճենը:

\ -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

«ժզ» չափանիշի համար կցել լիցենզիայի լուսապատճենը և լրացնել ստորև բերված աղյուսակը.

 

Խմբասենյակ

Խմբասենյակի մակերեսը (քմ)

Մեկ սանին բաժին ընկնող մակերեսը (քմ)

Նորմերից պակաս կամ ավելի մակերեսը (քմ)

2

36

1

-1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Վերլուծել խմբասենյակում մեկ սանին բաժին ընկնող մակերեսին վերաբերող իրավիճակը, կատարել եզրահանգումներ և առաջարկել հիմնախնդիրների լուծման ուղիներ:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

\

 

  1. \ՍԱՆԵՐԻ ԱՆՎՏԱՆԳ ԿԵՆՍԱԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԱՌՈՂՋ ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊԻ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ՀԱՄԱՐ ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ

\

 

\ Ցուցանիշ

Այո

\ Ոչ

\ ա. ուսումնական հաստատության անձնակազմը և սաները տիրապետում են արտակարգ իրավիճակներում գործելու վարքականոններին.

այո

 

\ բ. ուսումնական հաստատության անձնակազմը և սաները տեղեկացված են հաստատությունում առկա անվտանգության միջոցների (էլեկտրական վահանակ, հրշեջ-տեղեկատու, հրշեջ-ծորակ և այլն) գտնվելու տեղերի վերաբերյալ, իսկ անձնակազմը տիրապետում է դրանց օգտագործման կանոններին.

\ այո

 

\ գ. հաստատությունում իրականացվում են տեղական նշանակության վտանգների գնահատման և աղետներին պատրաստվածության վերաբերյալ տարաբնույթ միջոցառումներ.

\ այո

 

\ դ. ուսումնական հաստատությունում առկա է աղետներին պատրաստվածության, քաղաքացիական պաշտպանության պլան, և ուսումնական տարվա ընթացքում գործարկվում է պլանը, իրականացվում են վարժանքներ, վարվում է գրանցամատյան.

\ այո

 

\ ե. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է լոկալ ջեռուցման անվտանգ համակարգով.

\

ոչ

\ զ. ուսումնական հաստատության բոլոր խմբասենյակներում առկա են ջեռուցումն ապահովող մարտկոցներ, և ջեռուցման ամիսներին խմբասենյակներում ջերմաստիճանը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին.

\

ոչ

\ է. ուսումնական հաստատության միջանցքները ջեռուցվում են, և միջանցքներում ջերմաստիճանը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին.

\

ոչ

\ ը. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է շուրջօրյա հոսող խմելու ջրով.

\այո

 

\ թ. ուսումնական հաստատության բոլոր խմբասենյակներում առկա են առանձնացված վերանորոգված սանհանգույցներ

\

ոչ

\ ժ. ուսումնական հաստատության բոլոր սանհանգույցներն ապահովված են շուրջօրյա հոսող ջրով և հիգիենայի պարագաներով (օճառ, թուղթ և այլն).

\ այո

 

\ ժա. հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար կա հարմարեցված սանհանգույց, որի մոտ առկա է  հաշմանդամության տարբերանշանը.

\

ոչ

\ ժբ. ուսումնական հաստատությունում առկա է սննդի կազմակերպման կետ, որը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին.

\ այո

 

\ ժգ. ուսումնական հաստատության սննդի կազմակերպման կետում փակցված են առողջ սննդակարգի վերաբերյալ համապատասխան պաստառներ.

\ այո

 

\ ժդ. ուսումնական հաստատությունում առկա է բուժկետ, և կարող է տրամադրվել առաջին բուժօգնություն.

\

ոչ

 

 

Այս 14 չափանիշների ամբողջությունը հիմք է հանդիսանում հաստատության ինքնավերլուծության հաշվետվության այս բաժինը կազմելու համար: Առավել ընդգրկուն և համակողմանի վերլուծություն կատարելու համար յուրաքանչյուր չափանիշին պետք է անդրադառնալ առանձին, այնուհետև` ընդհանրացնել դրանք: Այս բաժնի վերլուծությունը կատարելիս պետք է ոչ միայն ուսումնասիրել համապատասխան ներքին փաստաթղթերի առկայությունը կամ կատարել դիտարկում-փաստագրում ըստ առանձին ցուցանիշների, այլ նաև հարցումներ կարելի է կատարել նաև ծնողների կամ այլ շահառուների շրջանում:

\         «գ» և «դ» չափանիշների դիտարկման-փաստագրման աշխատանքների արդյունքները գրանցվում են ստորև բերված աղյուսակում.

 

 

\ Ամսաթիվը

 

Խումբը

Միջոցառման անվանումը, նկարագիրը և օգտագործված պարագաներն ու ուսումնական նյութերը

Մասնակից սաների և աշխատակիցների թիվը

22.08.2023թ.

1

 

19,    8

 

 

 

 

 

 

 

 

\

 «ժդ» չափանիշի դիտարկման-փաստագրման աշխատանքների արդյունքները ներկայացվում  են ստորև բերված աղյուսակում.

 

Հաստատությունում առկա է բուժկետ  

Հաստատությունն ունի բուժաշխատող և կարող է տրամադրվել առաջին բուժօգնություն (ընդգծել այո կամ ոչ բառերը)

                               Այո                                                                                   Ոչ

                                                                                                                           

Բուժկետի գտնվելու հարկը և տա րածքը (քմ)

Բուժաշխա-տողներ (թիվը  և նրանց պաշտոն-ները)

Բուժկետումառկագույքը

Բուժկետը վերանորոգված է, թե ոչ.

Բուժկետի սանիտարական վիճակը

Առաջին բուժօգնության միջոցների և դեղերի առկայությունը

\

 

 

Այո

 

Ոչ

 

 

 

             

\

\

\

Ինքնավերլուծության այս բաժնի կարևորագույն բաղադրիչն է հաստատության քաղաքացիական պաշտպանության պլանի վերլուծությունը: Նման պլանի առկայությունը, ինչպես նաև դրանում նշված աղետներին պատրաստվածության, հակազդման իրատեսական մեխանիզմների ու միջոցառումների նկարագրությունը հաստատության անվտանգության և ապահովության կարևոր չափանիշներից է: Այս չափանիշին հաստատության համապատասխանության գնահատման նպատակով պետք է նշել, թե արդյոք հաստատությունը մշակել և հաստատել է իր քաղաքացիական պաշտպանության պլանը, ինչպես է իրագործվում այդ պլանը, ինչպես նաև նկարագրել քաղաքացիական պաշտպանության պլանից բխող սաների և աշխատակազմի հետ տարվա ընթացքում իրականացվող միջոցառումների և վարժանքների մասին: Կարևոր է նաև հիշատակել, թե արդյոք նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունը վարում է իրականացվող վարժանքների և միջոցառումների գրանցամատյան:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Կից՝ նկարներ:

 

 

 

\

  1. \ՍԱՆԵՐԻ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ, ՀՈԳԵՎՈՐ, ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆԸ ՄԻՏՎԱԾ ՈՒՍՈՒՄՆԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԵՎ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ

 

\

\ Ցուցանիշ

Այո

Ոչ

\ ա. ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների կողմից իրականացվում են սաների նկատմամբ բռնության, ֆիզիկական կամ հոգեբանական ճնշման դեպքերի բացահայտման, դրանց մասին զեկուցման, կանխարգելման և հանրային քննարկման աշխատանքներ.

 

ոչ

\ բ. ուսումնական հաստատությունն անհատական խորհրդատվությունների, ծնողական ժողովների միջոցով իրականացնում է սանի  խնամքի                              ու դաստիարակության, ընտանիքում ծնողական պարտականությունների նկատմամբ պատաս- խանատվության բարձրացման, ծնողավարման հմտությունների զարգացման, ինչպես նաև բռնության, ֆիզիկական կամ հոգեբանական ճնշման բացառման, երեխայի զարգացման համար անվտանգ միջավայրի ձևավորման հարցերի վերաբերյալ իրազեկման միջոցառումներ.

այո

 

 

   Այս չափանիշների դիտարկման-փաստագրման աշխատանքների արդյունքները ներկայացվում են ստորև բերված աղյուսակում:

 

 Ամսաթիվը

 

Խումբը

 Միջոցառման անվանումը, նկարագիրը և օգտագործված պարագաներն ու ուսումնական նյութերը

 Մասնակիցների թիվը

 

22.07.2023թ.

1

 

19, 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ   ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ  ՄԱՍԻՆ

 

Ցուցանիշը

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)

 Մանկավարժական աշխատողների ընդհանուր թիվը

2

2

    4

 

 Մանկավարժական աշխատողների միջին շաբաթական ծանաբեռնվածությունը կամ դրույքաչափը

1

 

        1

1

 

        1,12

1

 

1.12

 


   Վերլուծել մանկավարժական աշխատողների թվաքանակի, միջին ծանրաբեռնվածության փոփոխության պատճառները, կատարել եզրահանգումներ և առաջարկել հիմնախնդիրների լուծման ուղիներ:

\ -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

 

 Պաշտոնը

Անունը, ազգանունը, հայրանունը

Տվյալ պաշտոնում աշխատելու ժամանակահատ

վածը

Տվյալ հաստատությու-նում աշխատելու ժամանակահատ

վածը

Պետական պարգևները, կոչումները և այլն

    Տնօրենի պարտակ. կատարող

Աթյան Խանդութ Գագիկի

       13.01.2023թ.

     13.01.2023թ.

 

 տնօրենի տեղակալ

չկա

 

 

 

  Տվյալներ հաստատության վարչական կազմի վերաբերյալ

 

 Տվյալներ մանկավարժական խորհրդի կազմի վերաբերյալ

 

Անուն, ազգանուն, հայրանուն

Զբաղեցրած պաշտոնը

 Կրթությունը

Հաստատության

մանկխորհրդի կազմում ընդգրկված լինելու ժամանակահատվածը

Պետական պարգևները, կոչումները և այլն

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

\

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ցուցանիշ

 

 ա. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն ունեն գիտական կոչում.

0

 բ. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն են վերջին 5 տարում վերապատրաստում անցել նախարարության կողմից երաշխավորված կազմակերպություններում.

0

 գ. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն են վերապատրաստվել որպես վերապատրաստող (դասախոս) և վարում են վերապատրաստման դասընթացներ.

0

  դ. որքան է մանկավարժական աշխատողների միջին տարիքը.

25-50

  ե. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն ունեն միջազգային ու տեղական պարբերականներում (ամսագրերում) հրապարակված հոդվածներ, մասնագիտական հրապարակումներ, ինչպես նաև մեթոդական ձեռնարկներ, գիտամանկավարժական, հեղինակային և այլ աշխատություններ.

0

  զ. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն են ուսումնական գործընթացում կիրառում ժամանակակից տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաներ /ՏՀՏ/.

4

  ը. որքան է մանկավարժական աշխատողների բացակայությունների ընդհանուր թիվը.

0

 

 

 

 

     Տվյալներ հաստատության ուսումնադաստիարակչական գործընթացի վերաբերյալ

Ցուցանիշ

Այո

 

Ոչ

 ա. սահմանված ժամկետում ձևավորվել է սաների համակազմը՝ ըստ տարիքային խմբերի

այո

 

 բ. ուսումնական հաստատությունում իրականացվում են մանկավարժական խորհրդի նիստեր և առկա է մանկավարժական խորհրդի նիստերի արձանագրությունների մատյան.

այո

 

 գ. ուսումնադաստիարակչական գործընթացը կազմակերպվում է նախադպրոցական կրթության պետակական կրթական չափորոշչին և տվյալ տարիքային խմբի ծրագրին (այդ թվում՝ կրթության պետական լիազոր մարմնի կողմից հաստատված հեղինակային և այլընտրանքային) համապատասխան.

այո

 

  դ. ուսումնական հաստատությունում ձևավորվել է ազգային փոքրամասնությունների երեխաների համակազմով խումբ և ուսումնադաստիարակչական գործընթացը կազմակերպվում է վերջիններիս մայրենի լեզվով՝ հայերենի պարտադիր ուսուցմամբ.

 

ոչ

  ե. մանկավարժական աշխատողները տիրապետում ուսուցման ժամանակակից (երեխայակենտրոն, մասնակցային, ինտերակտիվ և այլ) մեթոդներին և գործնականում կիրառում դրանք.

 այո

 

 

  զ. մեթոդիստը ցույց է տվել խորհրդատվական օգնություն մեթոդական, ուսումնական և դաստիարակչական աշխատանքներ կազմակերպելու համար, անցկացրել է բաց պարապմունքներ, սեմինարներ, սեմինար պրատիկումներ.

 

ոչ

  է. մեթոդիստը  վերահսկել է նախադպրոցական կրթական ծրագրի կատարումը.

 

ոչ

  ը. ուսումնական տարվա ընթաց- քում հաստատությունում անցկացվել են  ցուցադրական բաց պարապմունքներ, իրականացվել նախագծեր.
(Եթե այո, նշել՝ ծրագրային որ բաղադրիչների ուղղությամբ են անցկացվել և քանակը):

 

 

ոչ

  թ. ուսումնական տարվա ընթաց-քում հաստատությունից դուրս անցկացվել են պարապմունքներ.

 (Եթե այո, նշել՝ ծրագրային որ բաղադրիչների ուղղությամբ են անցկացվել և քանակը):

այո

 

  ժ. ուսումնական տարվա ընթաց-քում անցկացվել են պարապ-մունքներ համայնքային ենթակայության այլ կրթական հաստատություններում՝ գրադարան, երաժշտական դպրոց.

(Եթե այո, նշել՝ ծրագրային որ բաղադրիչների ուղղությամբ են անցկացվել և քանակը):

 

 

 

ոչ

 

Վերլուծել նախադպրոցական ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների և նրանց գործունեությանը վերաբերող ցուցանիշները, դրանց փոփոխությունների դինամիկան և առկա հիմնախնդիրները: Կատարել եզրահանգումներ ու առաջարկել լուծումներ նրանց գործունեության արդյունավետության բարձրացման ուղղությամբ:

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

\

 

 

 

 

 

 

  6. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ  ԶԱՐԳԱՑՆՈՂ ՄԻՋԱՎԱՅՐԸ

\ Ցուցանիշ

Այո

Ոչ

\ ա. ուսումնական հաստատությունն ունի գործող մեթոդկաբինետ, որը հագեցած է ուսումնաօժանդակ գրականությամբ, գույքով և սարքավորումներով:

 

ոչ

\ բ. ուսումնական հաստատությունն ունի

ü  մարզադահլիճ,

ü  միջոցառումների անցկացման դահլիճ

ü  այլ հատուկ  ուսումնական խմբասենյակներ (սենյակներ), այդ թվում` լրացուցիչ կրթական ծրագրերի համար (նկարչական խմբակ և այլն), որոնք հագեցած են անհրաժեշտ գույքով, ուսումնական պարագաներով, և ուսումնադիդակտիկ նյութերով.

այո

 

\

Կից՝ նկարներ և գույքի հագեցվածության ցուցակներ:

 

\

 

7. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ, ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԵՎ ՆՅՈՒԹԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ   ՏՆՕՐԻՆՈՒՄ

 

\ Ցուցանիշ

\ 2020-2021 ուս տարի

2021-2022 ուս տարի

2022-2023   ուս տարի

\ ա. սան - մանկավարժ հարաբերությունը.

 

Սան

 

Մանկավարժ

լավ

 

լավ

 

\ լավ

\ բ. սան - սպասարկող անձնակազմ հարաբերությունը.

 

Սան

 

Սպաս. 

անձնակազմ.  

լավ

 

լավ

 

լավ

\ գ. սան - վարչական անձնակազմ հարաբերությունը.

Սան

 

Վարչ.     

անձնակազմ

լավ

լավ

լավ

\ դ. խմբերի միջին խտությունը.

12

12-20

17-20

\ ե. մեկ սանի հաշվով հաստատության տարեկան նախահաշիվը.

60000

60000

87000

\ զ. մանկավարժի միջին աշխատավարձը.

95000

95000

130000

\ է. վարչական աշխատողների միջին աշխատավարձը.

46000

90000

52000

\ ը. սպասարկող կազմի միջին աշխատավարձը.

90000

90000

104000

\ թ. հաստատության տարեկան նախահաշվում արտաբյուջետային միջոցների չափը.

 

 

 

\ ժ. ծնողների կողմից դրամական ներդրումների տարեկան չափը.

0

0

30000

\ ժա. սոցիալապես անապահով ընտանիքներից սաների համար հաստատության իրականացրած սոցիալական աջակցության ծրագրերը և դրանց թիվը.

(Եթե այո, ապա նշել այդ ծրագրերը):

\

 

 

\ ժբ. դրամաշնորհային և օրենքով չարգելված այլ  աղբյուրներից ներդրումների տարեկան չափը.

4600000

8000000

9374000

\ ժգ. աշխատավարձերի վճարման գծով հաստատության տարեկան ծախսերի չափը.

4300000

3840000

7541000

\ ժդ. կոմունալ վճարների գծով հաստատության տարեկան ծախսերի չափը.

35000

35000

70000

\ ժե. նոր գույքի, այդ թվում` սարքավորումների ձեռքբերման գծով հաստատության տարեկան ծախսերի չափը.

40000

50000

 

241000

\

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

\

Խմբերի թիվը` ընթացիկ և նախորդ 2 ուս տարիների  համար

 

\ Խմբերիթիվը

2020-2021

2021-2022

2022-2023

\ Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)

\ Վաղ տարիքի I

 

 

 

%

\ Վաղ տարիքի II

 

 

 

%

\ Կրտսեր I

 

 

 

%

\ Կրտսեր II

 

 

 

%

\ Միջին

 

 

 

%

\ Ավագ

 

 

 

%

\ Տարատարիք

1

1

1

%

\ Ազգային փոքրամասնությունների երեխաների համակազմով ձևավորված խումբ

 

 

 

 

\ Ընդամենը`

1

1

1

 

\

                   Այս և հաջորդող բոլոր աղյուսակներում անհրաժեշտ է նկարագրել փոփոխությունների դինամիկան` մեկնաբանել աճի կամ նվազման պատճառները:

       ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

\

\

\                   Ըստ  խմբերի սաների թիվը` ընթացիկ և նախորդ 2 ուս տարիների համար

\ Սաներիթիվը

 2020-2021

2021-2022

2022-2023

\ Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)

\ Վաղտարիքի I

 

 

 

%

\ Վաղտարիքի II

 

 

 

%

\ Կրտսեր I

 

 

 

%

\ Կրտսեր II

 

 

 

%

\ Միջին

 

 

 

%

\ Ավագ

 

 

 

%

\ Տարատարիք

12

20

21

%

\ Ազգային փոքրամասնությունների երեխաների համակազմով ձևավորված խումբ

 

 

 

 

\ Ընդամենը՝

 

 

 

 

\

\ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

\         Ընդհանուր տվյալներ սաների վերաբերյալ` ընթացիկ և նախորդ 2 ուս տարիների համար

\ Ցուցանիշ

2019-2020

2020-2021

2022-2023

\ Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)

\ Սաների ընդհանուր թիվը ուսումնական տարվա սկզբին`

12

20

20

 %

 

\ Սաների ընդհանուր թիվը ուսումնական տարվա վերջին` տվյալ ուստարվա օգոստոսի 20-ի դրությամբ

12

20

19

 %

\ Ուսումնական տարվա ընթացքում ընդունված սաների թիվը

16

19

19

%

\ Ուսումնական տարվա ընթացքում սաների բացակայությունների միջին թիվը

 

 

 

%

\ Ուսումնական տարվա ընթացքում ազատված սաների թիվը

17

14

9

                   %

\
        Վերլուծել սաների թվաքանակի փոփոխության պատճառները, կատարել եզրահանգումներ և առաջարկել հիմնախնդիրների լուծման ուղիներ:

\ -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------փոփոխության պատճառը՝ դպրոց հաճախելը---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

\

\

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

\

\ 8. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԾՆՈՂԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ  ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԵՎ ՎԱՐՉԱԿԱՆ  ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ՀԵՏ

 

 

 

\ Ցուցանիշ

 

2019-2020 ուստարի

2020-2021 ուստարի

\ 2022-2023 ուստարի

\ ա. սաների ուսումնադաստիարակչական գործընթացի վերաբերյալ ծնողական խորհրդի կողմից գրավոր ներկայացված առաջարկությունները, դրանց թիվը և ընդունված առաջարկությունների տոկոսը ներկայացվածի նկատմամբ.

\ Թիվը

 

 

Տոկոսը

 

 

 

 

 

 

 

1

 

\ բ. ծնողական խորհրդի կողմից կազմակերպված միջոցառումները (հանդեսներ, հավաքներ, երեկույթներ, էքսկուրսիաներ, ճանաչողական այցեր և այլն), դրանց թիվը, մասնակից ծնողների թիվը և սաների տոկոսը.

\ Թիվը

 

 

Տոկոսը

 

 

 

 

 

\ գ. ծնողական խորհրդի կազմում ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների ծնողների թիվը եւ տոկոսը

\ Թիվը

 

 

Տոկոսը

 

\

 

 

\ դ. ծնողական խորհրդի կողմից հաստատության գործունեության վերաբերյալ ներկայացված կարծիքը քննարկվում է աշխատակիցներին խրախուսելու կամ նրանց նկատմամբ կարգապահական տույժեր կիրառելու ժամանակ.

\ Այո

Ոչ

 

 

 

\ ե. ծնողական խորհրդի հանդիպումների հաճախականությունը և դրանց ընթացքում քննարկված հարցերի   շրջանակները.

\ *

\ զ. ուսումնական հաստատության առօրյայից և տեղի ունեցող իրադարձություններից ծնողների տեղեկացվածության  աստիճանը.

\ **

\ է. այն ծնողների տոկոսը, որոնք օգտվում են նախարարության, համայնքի, հաստատության և կրթական այլ կայքերից:

\ ***

           

\

 

\ Կից՝

\ *     լուսանկարներ և ծնողական խորհրդի հանդիպումների քանակը և արձանագրությունների

լուսապատճենները,

**   թղթային կամ առցանց հարցման  արդյունքները՝ աղյուսակներով,                                                                                                      ***  թղթային կամ առցանց հարցման արդյունքները՝ աղյուսակներով:

 

\

 

 

\

\

 

\ 9. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ  ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ

\

\ Ցուցանիշ

 

\ ա. ուսումնական հաստատության շենքային պայմանների բարելավման, տարածքի բարեկարգման, ուսումնանյութական բազայի համալրման և այլ աշխատանքներին համայնքի մասնակցությունը, այդ գործում կատարված ներդրումները.

\ (Նկարագրել համայնքի մասնակցության դեպքերը, մասնակցության ձևը, ներդրման չափը, ամսաթիվը).

\

\ բ. համայնքային հիմնախնդիրների վերաբերյալ հաստատության աշխատակազմի տեղեկացվածությունը և նրանց մասնակցությունը համայնքի աշխատանքներին, մասնակցության ձևերը, մասնակցություն ունեցած աշխատակիցների տոկոսը.

\ (Նկարագրել հաստատության աշխատակազմի մասնակցությունը համայնքի աշխատանքներին, մասնակցության ձևերը, մասնակցություն ունեցած աշխատակիցների տոկոսը (վերջին 3 տարում).

\ այո

\ գ. ուսումնական հաստատության կողմից համայնքի բնակիչների համար կազմակերպված ու անցկացված միջոցառումները և դրանց թիվը, մասնակից սաների և ծնողների տոկոսը և համայնքի ներկայացուցիչների թիվը.

\ (Նկարագրել հաստատության կողմից համայնքի բնակիչների համար կազմակերպված միջոցառումները, մասնակից սաների տոկոսը և համայնքի ներկայացուցիչների թիվը. (վերջին 3 տարում).

\ այո

\ դ. ուսումնական հաստատության կողմից հասարակական կազմակերպությունների հետ համատեղ իրականացված կրթական ծրագրերը, դրանց թիվը և մասնակիցների թիվը՝ ըստ ծրագրերի.

\ (Նկարագրել կրթական ծրագրերը, որոնք իրականացնում են հաստատությունը և ՀԿ-ները համատեղ, ծրագրի տևողությունը, թիվը, մասնակից սաների  և աշխատակիցների թիվ).

\ ՍՄԱՐԹ ՔՈԱՖ

\ ե. ուսումնական հաստատությունը համագործակցում է իրեն սպասարկող Տարածքային մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի հետ.

 

\ այո

\ զ.ուսումնական հաստատությունը համագործակցոմ է համայնքում գործող բժշկակական հաստատության հետ՝  ԿԶԱՊԿ ունեցող երեխաների հայտնաբերելու եւ ն/դ կրթության մեջ ներգրավելու նապատով.

\ այո

\ Է. ուսումնական հաստատությունը համագործակցում է համայնքի հանրակրթական դպրոցների հետ՝ իր սաների սահուն անցումը կրթական հաջորդ մակարդակ ապահովելու նպատակով.

\ այո

 

 

 

10. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՎԱՍԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ

 

\ Ցուցանիշ

\ Կատարել նշում համապատասխան  փաստաթղթի, միջոցառման և գույքի առկայության մասին.

\ ա. ուսումնական հաստատությունում բոլոր սաների համար հասանելի եւ հավասարապես որակյալ կրթության կազմակերպման նպատակով հաստատության տարեկան պլանում սահմանված են գործողություններ.

\ (Եթե այո, ապա կատարել հղում).

 

\ բ. ուսումնական հաստատության տարեկան աշխատանքային պլանում ներկայացված են ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների կրթության կազմակերպման որակի բաձրացմանը նպաստող միջոցառումներ, այդ թվում` մանկավարժների, դաստիարակների օգնականների վերապատրաստումներ.

\ (Եթե այո, ապա թվարկել համապատասխան միջոցառումները).

 

 

 

 

 

\ գ. վերջին հինգ տարում մանկավարժական աշխատողները մասնակցել են  վերապատրաստումների, այդ թվում՝ «Համընդհանուր ներառական կրթություն» թեմայով.

\ (Եթե այո, ապա նշել վերապատրաստող կազմակերպությունը, վերապատրաստման ամսաթիվը և տևողությունը ժամերով, ինչպես նաև մեկնաբանել դրա արդյունավետությունը).

 

\ դ. վերջին հինգ տարում ներառական կրթության թեմաներով վերապատրաստում անցած դաստիարակների օգնականների թիվը.

(Եթե այո, ապա նշել վերապատրաստված դաստիարակի օգնականների թիվը).

 

 

 

\

\ 11.  ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԸ՝ ՈՒՂՂՎԱԾ ԿԶԱՊԿ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍԱՆԵՐԻ ԽՆԱՄՔԻՆ ԵՎ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆԸ . ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ՀԱՐՄԱՐԵՑՈՒՄԸ ՆՐԱՆՑ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻՆ

\ Ցուցանիշ

\ Կատարել նշում համապատասխան փաստաթղթի և գույքի առկայության մասին

\ ա. ուսումնական հաստատությունում ամենուրեք (խմբասենյակներ, դահլիճներ, գրադարաններ և այլն)տեղաշարժման տարբեր խնդիրներ ունեցող անձանց համար ապահովված է ֆիզիկական մատչելիություն.

\ (Եթե այո, ապա նկարագրել ինչպիսի պայմաններ են ստեղծված տեղաշարժման տարբեր խնդիրներ ունեցող անձնաց համար ֆիզիկական մատչելիության ապահովման համար).

\

 

 

 

 

\ բ. ուսումնական հաստատությունն ունի ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների մանկավարժահոգեբանական աջակցության թիմ (հատուկ մանկավարժ, սոցմանկավարժ, հոգեբան և այլն).

\ (Եթե այո, ապա թվարկել հոգեբանամանկավարժական աջակցության հաստիքները, նշել ինչպես է կազմակերպվում նրանց աշխատանքը: Նկարագրել նաև ներառականության ուղղությամբ համապատասխան աշխատողների պարտակա- նությունների շրջանակը, կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմաններ կարիք ունեցող սաների հետ վարվող աշխանքները, լրացուցիչ հաստիքների կարիքը և այլն: Հաշվարկել մանկավարժահոգեբանական աջակցության թիմի աշխատակիցների թվի հարաբերակցությունը ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների թվին):

\

\ գ. ԿԶԱՊԿ ունեցող սաներն ապահովված են ֆիզիկական և ճանաչողական զարգացման համար անհրաժեշտ խաղային նյութերով, պիտույքներով, հարմարանքներով, այլ պարագաներով.

(Եթե այո, ապա թվարկել, թե ինչ  ուսումնամեթոդական նյութեր ունի հաստատությունը  ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների համար, դրանց քանակը, ձեռք բերման տարեթիվը, ֆիզիկական վիճակը, օգտագործման հաճախականությունն ու արդյունավետությունը և այլն: Նշել նաև լրացուցիչ սարքավորումների և ուսումնամեթոդական նյութերի կարիքը).

\

\ դ. ուսումնական հաստատության խմբասենյակների դասավորվածությունն այնպիսին է, որ ԿԶԱՊԿ ունեցող սաները մեկուսացված չեն.

(Եթե այո, ապա նկարագրել կրթության  և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սաների համար կրթության և խնամքի կազմակերպման պայմանները, խմբասենյակների դասավորվածությունը).

\

\ ե. ուսումնական հաստատությունն ունի ռեսուրս-սենյակ` ԿԶԱՊԿ ունեցող սաներիհետ իրականացվող անհատական եւ խմբային աշխատանքների համար.

(Եթե այո, ապա նկարագրել կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սաների համար նախատեսված ռեսուրս-սենյակի ֆիզիկական վիճակը, չափերը, հագեցվածությունը սարքավորումներով, սենյակի օգտագործման հաճախականությունը: Նշել նաև լրացուցիչ սարքավորումների և ուսումնամեթոդական նյութերի կարիքը).

\

 

 

 

 

\

\

 

 

 

 

12. ԿԶԱՊԿ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍԱՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄԸ ՈՒՍՈՒՄՆԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ.

\ Ցուցանիշ

Կատարել նշում համապատասխան փաստաթղթի  առկայության մասին

\ ա. անհատական ուսուցման և զարգացման  պլանները մշակվում են` համաձայն նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշչի և նախադպրոցական կրթական ծրագրերի՝ հաշվի առնելով սաների կարիքները,ընդունակությունները, հնարա-վորությունները, ձեռքբերումները և առաջընթացը.

\ (Եթե այո, ապա մանրամասնել).

\

\ բ. մանկավարժները գիտակցում են ներառականության վերաբերյալ կարծրատիպերի առկայությունը, դրանց վերացման անհրաժեշտությունը և անհատական խորհրդատվությունների, ծնողական ժողովների միջոցով իրականացնում են իրազեկման   եւ կարծրատիպերի կոտրմանն ուղղված աշխա- տանքներ.

(Մանկավարժների դիրքորոշումը պարզելու նպատակով անհրաժեշտ է իրականացնել հարցումներ մանկավարժների, սպասարկող և վարչական անձնակազմերի,   ինչպես նաև ծնողների շրջանում).

\

\ գ. մանկավարժներն ունեն հավասար վերաբերմունք բոլոր սաների նկատմամբ` անկախ նրանց միջև եղած տարբերություններից և առանձնահատկություններից.

\ (Մանկավարժների վերաբերմունքը պարզելու նպատակով անհրաժեշտ է իրականացնել հարցումներ մանկավարժների, սպասարկող և վարչական անձնակազմերի,   ինչպես նաև ծնողների շրջանում).

\

այո

 

 

 

\ դ. մանկավարժները կարողանում են կարծրատիպերամրապնդող վարքագիծ կամ երևույթ հայտնաբերել և ուսումնական նյութերում և  հաղթահարել նույնիսկ սեփական վարքագծում.                                                      (Ներառական կրթության վերաբերյալ կարծրատիպերի առկայությունը  հայտաբերելու և հաղթահարելու նպատակով անհրաժեշտ է իրականացնել հարցումներ մանկավարժների, սպասարկող և վարչական անձնակազմերի,   ինչպես նաև ծնողների շրջանում):

\

\

 

 

 

 

  13. ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԶԱՊԿ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍԱՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ.

 

\ Ցուցանիշ

2010-2021ուստարի

2021-2022 ուստարի

\ 2022-2023ուստարի

\ ա. ուսումնական հաստատության այն սաների թիվը և տոկոսը, որոնք ունեն ԿԶԱՊԿ.

0

0

0

\ բ. ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների բացակայությունների տարեկան միջին թիվը` օր/սան.

 

 

 

\ գ. լրացուցիչ կրթական ծրագրերում ներառվող՝ ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների թիվը և տոկոսը.

 

 

 

\

 

\ 14. ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ  ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ  ՍԵՌԵՐԻ ՀԱՐԱԲԵՐԿՑՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՓՈՔՐԱՄԱՍՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

\

\ Ցուցանիշ

\ 2020-2021
ուս տարի

\ 2021-2022    ուս տարի

2022-2023
ուս տարի

\ ա. սեռերի հարաբերակցությունը

10-աղջիկ,10-տղա

10-աղջիկ,10-տղա

6-աղջիկ,13-տղա

\ բ. ուսումնական հաստատությունում ընդգրկված ազգային փոքրամասնությունների երեխաների թիվը և տոկոսը.

 

 

 

 


Կից փաստաթղթեր
(99.08 Կբ)



Բոլորը
Միջոցառումներ
Թումանյան քաղաքի մանկապարտեզի ավարտական հանդես
Համայնքի ղեկավարի 2023 թվականի հաշվետվություն
Թումանյան համայնքի ավագանու նիստ 24․10․2023
Թումանյան համայնքի ավագանու արտահերթ նիստ 07․04․23
Համայնքի ղեկավարի 2022թ տարեկան հաշվետվություն
Ավագանու 2023թ փետրվարի 27-ի հերթական նիստ
Թումանյան համայնքի ավագանու հերթական նիստ 29․11.22
Թումանյան համայնքի ավագանու արտահերթ նիստ 27.01.23
Թումանյան համայնքի ավագանու հերթական նիստ 07․10.22
Թումանյան համայնքի ավագանու հերթական նիստ 13․06․22
Թումանյան համայնքի ավագանու հերթական նիստ 04․07․22
Թումանյան համայնքի ավագանու հերթական նիստ 15.04.22
Ավագանու հերթական նիստ 18.02.2022
Ավագանու արտահերթ նիստ 18.01.2022
Ավագանու նիստ 23.12.2021
Ավագանու անդրանիկ նիստ 20.12.2021
Տարեկան հաշվետվություն 2020
Ավագանու արտահերթ նիստ 12.06.2020
Թումանյան համայնքի ավագանու արտահերթ նիստ 13.05.20
Ավագանու արտահերթ նիստ 06.05.2020
<<Աշնանային հանդես>>
Թումանյան համայնքի ավագանու արտահերթ նիստ 30.10.19
Թումանյան քաղաքի մանկապարտեզում 04.09.2019
Թումանյան համայնքի ավագանու նիստ 03.09.2019
Թումանյան քաղաքի մանկապարտեզի ավարտական հանդես2019
Ավագանու արտահերթ նիստ 26.04.2019
Թումանյան համայնքի ավագանու արտահերթ նիստ 04.03
Թումանյան համայնքի ավագանու նիստ 15.02.2019
Թումանյան քաղաքի մանկապարտեզի ամանորյա հանդես 2018
Թումանյանի համայնքապետարանի տարեկան հաշվետվություն
Ավագանու արտահերթ նիստ 04.07.2018
Հունիսի 1-ը Թումանյան համայնքի քաղաք Թումանյանում
Թումանյան համայնքի ավագանու արտահերթ նիստ 23.03.20
Թումանյան համայնքի ավագանու արտահերթ նիստ 21.02.20
Թումանյան համայնքի ավագանու նիստ 12.02.2017
ՄԵՐ ԿՈՆՏԱԿՏՆԵՐԸ
ՄԻԱՑԵՔ ՄԵԶ
ՀՂՈՒՄՆԵՐ
ՀՀ Լոռու մարզ , ք. Թումանյան, Կենտրոնական փ., շ.1
(+374)98 04-80-46
tumanyancity.am@gmail.com
Պաշտոնական էլ. փոստ` 49995870@e-citizen.am
(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)



© 2008 - 2025 Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են
ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
Մշակող   ՏՀԶՎԿ ՀԿ
Համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ 2011
ԲԿԳ Մրցանակ 2015 - OGP Award 2015
2015 Regional Winner