Այսօր: Ուրբաթ, 9 Մայիսի 2025թ.
Թումանյանի համայնքապետարանի պաշտոնական կայք
Հյուրերի քանակը՝ 4
ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
Հաշվետվություններ
 
<<Լոռու մարզի Թումանյան համայնքի Քարինջ գյուղի նախադպրոցական ուսումնական հաստատություն >> ՀՈԱԿ-ի ներքին գնահատման հաշվետվություն
Ներկայացման ամսաթիվ` 01 սեպտեմբեր 2023
Հաշվետու ժամանակահատված
01 սեպտեմբեր 2022թ. - 01 սեպտեմբեր 2023թ.

 

Հավելված

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի  նախարարի

«12»07. 2022թ.  N 1275-Ա/2  hրամանի

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

 

Կազմակերպության անվանումը՝<< Լոռու մարզի Թումանյան համայնքի Քարինջ գյուղի նախադպրոցական ուսումնական հաստատություն>> ՀՈԱԿ

Կազմակերպաիրավական տեսակը՝ համայնքային ոչ առևտրային կազմակերպություն

 

Սեփականության ձևը՝ գրանցված իրավունքի տեսակը ՝ անհատույց օգտագործման

Հասցե՝ Լոռու մարզ, գյուղ Քարինջ, Միտյա Մկրտումյան փողոց շենք 46

Հեռ.՝    077-50-69-55

Պաշտոնական կայքէջ`  Թումանյան համայնքի ՆՈՒՀ-եր և նախակրթարաններ

 

II. ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐԵՐ

 

Հաստատությունն իր ներքին գնահատումն  իրականացնելիս պետք է առաջնորդվի ստորև բերված հարցաշարերով.

 

  1. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՇԵՆՔԻ ԵՎ ՏԱՐԱԾՔԻ ԱՆՎՏԱՆԳ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄԸ

 

Ցուցանիշ

    Այո

Մասամբ

Ոչ

ա. ուսումնականհաստատություննունիտարածք՝ մեկուսացվածուհեռացվածավտոճանապարհայինգոտուց, աղմուկի, օդիաղտոտմանաղբյուրներհանդիսացողարդյունաբերականկամայլօբյեկտներից.

v

 

 

բ. ուսումնականհաստատությանտարածքըցանկապատված է և անվտանգ է սաներիազատտեղաշարժմանհամար.

v

 

 

գ. արտակարգիրավիճակներումհատուկծառայություններիմեքենաներըկարողենանարգելմոտենալուսումնականհաստատությանշենքին.

v

 

 

դ. ուսումնականհաստատությանտարածքըմաքուր է, աղբըկանոնավորապեսհավաքվում է հատուկաղբարկղերում և դուրս է բերվումհաստատությանտարածքից.

v

 

 

ե. ուսումնականհաստատությանամբողջտարածքումպարբերաբարիրականացվումենմիջոցառումներ` կրծողների և վտանգավորմիջատների, թափառողշների, կատուների և այլկենդանիներիդեմ.

 

v

 

 

«ա», «բ»  չափանիշների համար անհրաժետ է իրականացնել դիտարկում-փաստագրում և արձանագրել հաստատության շենքի ֆիզիկական վիճակը: «ե» չափանիշի համար պետք է հիմք ընդունել հաստատության կողմից համապատասխան կազմակերպությունների (ախտահարման-կանխարգելման, արտակարգ իրավիճակների ծառայության) հետ կնքված պայմանագրերը: Սույն աղյուսակը լրացնելիս ներքևում պետք է նշվի նաև համապատասխան փաստաթղթերի առկայության և գործողության ժամկետների, այդ թվում` պայմանագրերի, կատարման մասին:

\ <<ա>> չափանիշ- Մանկապարտեզի շենքը մեկուսացված ու հեռացված է ավտոճանապարհային գոտուց, աղմուկի, օդի աղտոտման աղբյուրներ հանդիսացող արդյունաբերական կամ այլ օբյեկտներ չկան: Շենքը բաժանված է երկու մասի. մի մասը հատկացված է գյուղապետարանին, մյուս մասը՝ մանկապարտեզին:

<<բ>> չափանիշ- ուսումնական հաստատության տարածքը ցանկապատված է  քարե պարսպով և մետաղյա ցանցով, և անվտանգ է սաների ազատ տեղաշարժման համար:

<<ե>> չափանիշ- ուսումնական հաստատության տարածքում չեն իրականացվում նման միջոցառումներ` կրծողների և վտանգավոր միջատների, թափառող շների, կատուների և այլ կենդանիների դեմ, նման պայմանագիր չի կնքվել, քանի որ ֆինանսական հատկացումները չեն բավականացրել նման աշխատանքների համար: 

 

 

  1. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՍԱՆԵՐԻ ՈՒ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՀԱՄԱՐ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԵՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՆՈՐՄԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ

(ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի 2020 թվականի դեկտեմբերի 10-ի N 95-Ն հրամանովսահմանված ՝ անվտանգության և առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերը)

 

Ցուցանիշ

Այո

Մասամբ

Ոչ

ա. ուսումնական հաստատության շենքը վերանորոգված է.

v

 

 

բ.ուսումնական հաստատության շենքի շահագործումը համապատասխանում է քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի 2020 թվականի դեկտեմբերի 10-ի N 95-Ն հրամանով սահմանված շահա-գործման անվտանգության նորմերին.

v

 

 

գ. շենքում առկա են դեպի դուրս բացվող պահուստային ելքեր.

 

 

 

v

դ.ուսումնական հաստատությունն ապահովված է կապի և արտակարգ իրավիճակների ազդարարման համակարգով.

 

 

v

ե.շենքը հարմարեցված է կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք (այսուհետ՝ ԿԶԱՊԿ) ունեցողսաների անվտանգ տեղաշարժ ապահովող պայմաններին (թեքահարթակներ, լայն դռներ և այլն).

 

v

 

զ. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է սարքին վիճակում գտնվող հակահրդեհային անվտանգության լրակազմով, տանիքը պատված է հրակայուն նյութերով.

 

 

v

է.համակարգչայինսարքավորումները, հեռուստացույցներն ամուր են տեղադրված և ամրացված են աշխատատեղերին.

v

 

 

ը. անիվներով տեղաշարժվող ծանր իրերն ամրացված են հատակին.

v

 

 

թ. բաց դարակներից հեռացված են ծաղկամանները, նկարները դեկորատիվ իրերը.

v

 

 

ժ. ուսումնական հաստատության միջանցքների հատակները սայթաքուն չեն, իսկ եթե ծածկված են ուղեգորգերով, ապա դրանք ամրացված են հատակին.

v

 

 

ժա. ստորին հարկերի պատուհաններն ունեն շարժական մետաղյա վանդակաճաղեր.

 

 

v

ժբ. ուսումնական հաստատության կահույքը համապատասխանում է անվտանգ կենսագործունեության պահանջներին, ամուր և բարվոք վիճակում է.

v

 

 

ժգ. ուսումնական հաստատությունում մշակված և առկա է սաների ու անձնակազմի տարհանման պլան, որում հաշվի են առնված նաև հաշմանդամություն ունեցող անձանց կարիքները.

 

 

v

ժդ. ուսումնական հաստատության նախասրահում, բոլոր հարկերում, խմբասենյակներում փակցված են տարհանման պլան-սխեմաները` համապատասխան գունային ցուցասլաքներով.

 

 

v

ժե. ուսումնական հաստատության տարհանման ուղիներն ազատ են ավելորդ իրերից և արգելափակված չեն ծանր իրերով.

v

 

 

ժզ. ուսումնական հաստատությունում սաների թիվը համապատասխանում է հաստատության լիցենզիայով սահմանված սահմանային տեղերին.

Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունը դեռ լիցենզավորված չէ

 

 

ժէ. խմբասենյակներում սեղան և աթոռների թիվը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված նորմերին.

v

 

 

 

«ա»-ից «դ» չափանիշները դիտարկելով՝  հանձնաժողովն ազատ շարադրանքով պետք է նկարագրի հաստատության տարածքի, շենքի ու շինությունների, գույքի անվտանգ շահագործման, սաների և աշխատակիցների անվտանգ կենսագործունեության ապահովման և առողջության պահպանման հետ կապված վիճակը և առկա խնդիրները: Դիտարկման շրջայց կատարելիս հանձնաժողովը պետք է նկարագրի առկա իրավիճակը և արձանագրի բացահայտված շեղումներն ու անհամապատասխանությունները: Դիտարկում-փաստագրումն իրականացնելիս հաստատությունը պետք է առաջնորդվի համապատասխան նորմատիվային և իր ներքին փաստաթղթերով:                                        

 «ա»  չափանիշի համար անհրաժետ է իրականացնել դիտարկում-փաստագրում և արձանագրել հաստատության շենքի ֆիզիկական վիճակը ու նշել, թե ինչպիսի վերանորոգման կարիք ունի այն՝ կապիտալ, մասնակի կամ ընթացիկ: Այնուհետև ցանկալի է մանրամասնել վերանորոգման կարիքները և տալ դրանց մոտավոր ֆինանսական գնահատականը:

«բ» չափանիշի համար դիտարկում-փաստագրման միջոցով պետք է արձանագրել, թե արդյոք շենքը կայուն է հետևյալ վտանգների կամ դրանցից որևէ մեկի ազդեցության նկատմամբ (ուժեղ քամիներ, սողանքներ, երկրաշարժեր, հրդեհներ, խոնավություն և այլն):

«ժբ»- ից «ժե»  չափանիշների համար ևս պետք է իրականացնել դիտարկում-փաստագրում և հաջորդիվ անդրադառնալ սաների և աշխատողների տարհանման խնդիրներին: Կցել տարահանման պլանի լուսապատճենը:

«ժզ» չափանիշի համար կցել լիցենզիայի լուսապատճենը և լրացնել ստորև բերված աղյուսակը.

 

<<ա>> չափանիշ- Մանկապարտեզի շենքը 2018 թվականին կապիտալ վերանորոգվել է:

Համագործակցելով բարեգործական կազմակերպությունների հետ իրականացվել են մի շարք ծրագրեր, որի արդյունքում մանկապարտեզն ապահովվել է նոր գույքով, որոնք համապատասխանում են  անվտանգ կենսագործունեության պահանջներին, և անվտանգ են սաների և աշխատակիցների անվտանգ կենսագործունեության և առողջության պահպանման համար:

<<բ>> չափանիշ- Կատարելով դիտարկում- փաստագրում  գնահատող հանձնաժողովն արձանագրեց, որ մանկապարտեզի շենքը կայուն և անվտանգ չէ երկրաշարժի, ուժեղ քամու, հրդեհների և այլ վտանգներից:
 ՆՈՒՀ-ը գտնվում է 2-րդ սեյսմիկ գոտում: Ուժեղ երկրաշարժի դեպքում ՆՈՒՀ-ում կարող է տեղի ունենալ մասնակի կամ ամբողջական փլուզումներ: ՈՒժեղ քամիները ևս կարող են բավականին մեծ վնասներ պատճառել:

«ժբ»-ից «ժե» չափանիշ- ՈՒսումնական հաստատության կահույքը համապատասխանում է անվտանգ կենսագործունեության պահանջներին, ամուր և բարվոք վիճակում է. ՆՈՒՀ –ի խմբասենյակի պահարանները տրամադրվել է 2018թ. WORLD VISION կազմակերպության, իսկ մահճակալները և հանդերձապահարանները՝ 2020թ. FCN կազմակերպության կողմից:

ՈՒսումնական հաստատության համար մշակվել Է ԱՌԿ պլանի նախագիծը, սակայն դեռևս հաստատված չէ, առկա է սաների ու անձնակազմի տարհանման պլանի նախագիծը, որում հաշվի են առնված նաև հաշմանդամություն ունեցող անձանց կարիքները: Նշեմ, որ ԱՌԿ  պլանում շտկումներ կատարելու համար մեծ օգնություն կլինի մեզ համար  ԱԻՆ համապատասխան մասնագետների  կողմից աջակցություն ստանալը : ԿԻՑ ԱՌԿ պլանի նախագիծ՝

ՈՒսումնական հաստատության տարհանման ուղիներն ազատ են ավելորդ իրերից և արգելափակված չեն ծանր իրերով.

Ուսումնական հաստատության նախադպրոցական կրթական ծրագրով գործունեություն իրականացնելու համար լիցենզիա ստանալու համար հայտ ներկայացրել ենք 2018 թվականից՝ մի քանի անգամ, բոլոր շտկումներն իրականացնելուց հետո հայտը մերժվել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով՝  ոուսումնական տարածքների սահմանված կարգի պահանջներին չբավարարելու հիմքով:

 

Ժզ չափանիշ- նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունը դեռևս լիցենզավորված չէ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Խմբասենյակ

Խմբասենյակի մակերեսը (քմ)

Մեկ սանին բաժին ընկնող մակերեսը (քմ)

Նորմերից պակաս կամ ավելի մակերեսը (քմ)

1

25քմ

2քմ

Նոմայից պակաս է մոտ 25 քմ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Վերլուծել խմբասենյակում մեկ սանին բաժին ընկնող մակերեսին վերաբերող իրավիճակը, կատարել եզրահանգումներ և առաջարկել հիմնախնդիրների լուծման ուղիներ:

Խմբասենյակում մեկ սանին բաժին է ընկնում 2 քմ, իսկ մեր ուսումնական հաստատության խմբասենյակի տարածքը նախատեսված է 13 երեխայի համար , անհրաժեշտ է խմբասենյակի տարածքն  ընդարձակել, որպեսզի մանկապարտեզ հաճախեն բնակավայրի բոլոր 3-6 տարեկանները   :

Հիմք ընդունելով  ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը՝<< Լոռու մարզի Թումանյան համայնքի Քարինջ գյուղի նախադպրոցական ուսումնական հաստատություն>> ՀՈԱԿ_ ի տարածքը  չի բավարարում ուսումնական տարածքների սահմանված կարգով պահանջներին: Մանկապարտեզի համար առաջին  և գլխավոր հիմնախնդիրը    նախադպրոցական կրթական ծրագրով գործունեություն իրականացնելու համար լիցենզիա ստանալու խնդիրն է:

 Անհրաժեշտ է դիմել համապատասխան կառույցներին աջակցել մեզ՝տարատարիք մեկ խմբանոց մանկապարտեզի համար  սահմանված կարգով նախատեսվող տարածքի կառուցման, տրամադրման, կամ համապատասխան միջոցներ հատկացնելու համար, որպեսզի լուծվի մանկապարտեզի լիցենզիա  ստանալու հարցը:

 

 

 

  1. ՍԱՆԵՐԻ ԱՆՎՏԱՆԳ ԿԵՆՍԱԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԱՌՈՂՋ ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊԻ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ՀԱՄԱՐ ՈՒՍՈՒՑՈՂԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ

 

 

Ցուցանիշ

Այո

Ոչ

ա. ուսումնական հաստատության անձնակազմը և սաները տիրապետում են արտակարգ իրավիճակներում գործելուվարքականոններին.

v

 

բ. ուսումնական հաստատության անձնակազմը և սաները տեղեկացված են հաստատությունում առկա անվտանգության միջոցների (էլեկտրական վահանակ, հրշեջ-տեղեկատու, հրշեջ-ծորակ և այլն) գտնվելու տեղերիվերաբերյալ, իսկ անձնակազմը տիրապետում է դրանց օգտագործման կանոններին.

v

 

գ. հաստատությունում իրականացվում են տեղական նշանակության վտանգների գնահատման և աղետներին պատրաստվածության վերաբերյալ տարաբնույթ միջոցառումներ.

 

 

դ. ուսումնական հաստատությունում առկա է աղետներին պատրաստվածության, քաղաքացիականպաշտպանության պլան, և ուսումնական տարվա ընթացքում գործարկվում է պլանը, իրականացվում են վարժանքներ, վարվում է գրանցամատյան.

 

v

ե. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է լոկալ ջեռուցման անվտանգ համակարգով.

 

v

 

զ. ուսումնական հաստատության բոլոր խմբասենյակներում առկա են ջեռուցումն ապահովող մարտկոցներ, և ջեռուցման ամիսներին խմբասենյակներում ջերմաստիճանը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին.

v

 

է. ուսումնական հաստատության միջանցքները ջեռուցվում են, և միջանցքներում ջերմաստիճանը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանովսահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին.

v

 

ը. ուսումնական հաստատությունն ապահովված է շուրջօրյա հոսող խմելու ջրով.

v

 

 

թ. ուսումնական հաստատության բոլոր խմբասենյակներում առկա են առանձնացված վերանորոգված սանհանգույցներ

v

 

ժ. ուսումնական հաստատության բոլոր սանհանգույցներնապահովված են շուրջօրյա հոսող ջրով և հիգիենայիպարա-գաներով (օճառ, թուղթ և այլն).

v

 

ժա. հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար կա հարմարեց-ված սանհանգույց, որի մոտ առկա է  հաշմանդամության տարբերանշանը.

 

v

ժբ. ուսումնական հաստատությունում առկա է սննդի կազմակերպման կետ, որը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին.

 

v

ժգ.ուսումնական հաստատության սննդի կազմակերպման կետում փակցված են առողջ սննդակարգի վերաբերյալ համապատասխան պաստառներ.

 

v

ժդ. ուսումնական հաստատությունում առկա է բուժկետ, և կարող է տրամադրվել առաջին բուժօգնություն.

V

Բնակավայրի բուժկետը և մանկապարտեզը մեկ շենքում են և անհրաժեշտության դեպքում տրամադրվում է առաջին բուժօգնություն:

 

 

 

 

 

 

 

Այս 14 չափանիշների ամբողջությունը հիմք է հանդիսանում հաստատության ինքնավերլուծության հաշվետվության այս բաժինը կազմելու համար: Առավել ընդգրկուն և համակողմանի վերլուծություն կատարելու համար յուրաքանչյուր չափանիշին պետք է անդրադառնալ առանձին, այնուհետև` ընդհանրացնել դրանք: Այս բաժնի վերլուծությունը կատարելիս պետք է ոչ միայն ուսումնասիրել համապատասխան ներքին փաստաթղթերի առկայությունը կամ կատարել դիտարկում-փաստագրում ըստ առանձին ցուցանիշների, այլ նաև հարցումներ կարելի է կատարել նաև ծնողների կամ այլ շահառուների շրջանում:

         «գ» և «դ» չափանիշների դիտարկման-փաստագրման աշխատանքների արդյունքները գրանցվում են ստորև բերված աղյուսակում.

 

Նշված չափանիշների  վերլուծություն  կատարելով նշեմ, որ ուսումնական հաստատության անձնակազմը և սաները հիմնականում տիրապետում են արտակարգ իրավիճակներում գործելու վարքականոններին՝  պարբերաբար կատարում ենք  նման վարժանքներ՝ արտակարգ իրավիճակներում արագ և ճիշտ կողմնորոշվելու համար: Սակայն միայն վարժանքները բավական չեն նման իրավիճակներում. հաստատությունն  ապահովված չէ անհրաժեշտ միջոցներով՝ էլեկտրական վահանակ, հրշեջ-տեղեկատու, հրշեջ-ծորակ և նման այլ պարագաներով, որի անհրաժեշտության համար  բազմիցս քննարկումներ են արվել, սակայն  ձեռքբերումներ չեն եղել:

Ուսումնական հաստատությունը չունի աղետներին պատրաստվածության, քաղաքացիական պաշտպանության պլան, չի վարվում  գրանցամատյան:

Ուսումնական հաստատությունն ապահովված է լոկալ ջեռուցման անվտանգ համակարգով՝ համակարգը տեղադրվել է 2021 թվականին: Խմբասենյակում առկա են ջեռուցումն ապահովող մարտկոցներ, և ջեռուցման ամիսներին խմբասենյակներում ջերմաստիճանը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանով սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին, միջանցքները ջեռուցվում են, և միջանցքներում ջերմաստիճանը համապատասխանում է առողջապահության նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 857-Ն հրամանովսահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերին:

ՈՒսումնական հաստատությունն ապահովված է շուրջօրյա հոսող խմելու ջրով, մանկապարտեզի տանիքին տեղադրված է արևային ջրատաքացուցիչ՝ հաստատությունն ապահովված է շուրջօրյա տաք և սառը ջրով:

2021 թվականին վերանորոգվել է սանհանգույցը, ապահովվել  շուրջօրյա հոսող ջրով և հիգիենայի պարագաներով (օճառ, թուղթ և այլն),սակայն  հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար չկան համապատասխան սանհանգույցներ:

Ուսումնական հաստատությունում չկա բուժկետ, չունի բուժաշխատողի հաստիք:

Կատարելով վերլուծություն, նշեմ,որ  առկա բոլոր  խնդիրները  բարձրաձայնվել են , և,հույս ունեմ,որ կստանան համապատասխան լուծումները:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ամսաթիվը

 

Խումբը

Միջոցառման անվանումը, նկարագիրը և օգտագործված պարագաներն ու ուսումնական նյութերը

Մասնակից սաների և աշխատակիցների թիվը

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 «ժդ» չափանիշի դիտարկման-փաստագրման աշխատանքների արդյունքները ներկայացվում են ստորև բերված աղյուսակում.

Հաստատությունում առկա է բուժկետ - ոչ

Հաստատությունն ունի բուժաշխատող և կարող է տրամադրվել առաջին բուժօգնություն (ընդգծել այո կամ ոչ բառերը)  -ոչ

                              Այո                                                                                      Ոչ

Բուժկետի գտնվելու հարկը և տա րածքը (քմ)

Բուժաշխա-տողներ (թիվը  և նրանց պաշտոն-ները)

Բուժկետումառկագույքը

Բուժկետը վերանորոգ-ված է, թե ոչ.

Բուժկետի սանիտարականվիճակը

Առաջին բուժօգնության միջոցների և դեղերի առկայությունը

 

 

 

Այո

 

Ոչ

 

 

 

             

 

 

 

 

Ինքնավերլուծության այս բաժնի կարևորագույն բաղադրիչն է հաստատության քաղաքացիական պաշտպանության պլանի վերլուծությունը: Նման պլանի առկայությունը, ինչպես նաև դրանում նշված աղետներին պատրաստվածության, հակազդման իրատեսական մեխանիզմների ու միջոցառումների նկարագրությունը հաստատության անվտանգության և ապահովության կարևոր չափանիշներից է: Այս չափանիշին հաստատության համապատասխանության գնահատման նպատակով պետք է նշել, թե արդյոք հաստատությունը մշակել և հաստատել է իր քաղաքացիական պաշտպանության պլանը, ինչպես է իրագործվում այդ պլանը, ինչպես նաև նկարագրել քաղաքացիական պաշտպանության պլանից բխող սաների և աշխատակազմի հետ տարվա ընթացքում իրականացվող միջոցառումների և վարժանքների մասին: Կարևոր է նաև հիշատակել, թե արդյոք նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունը վարում է իրականացվող վարժանքների և միջոցառումների գրանցամատյան:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Կից՝ նկարներ:

 

 

 

 

 

  1. ՍԱՆԵՐԻ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ, ՀՈԳԵՎՈՐ, ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆԸ ՄԻՏՎԱԾ ՈՒՍՈՒՄՆԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԵՎ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ

 

 

Ցուցանիշ

Այո

Ոչ

ա. ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների կողմից իրականացվում են սաների նկատմամբ բռնության, ֆիզիկական կամ հոգեբանական ճնշման դեպքերի բացահայտման, դրանց մասին զեկուցման, կանխարգելման և հանրային քննարկման աշխատանքներ.

v

 

բ.ուսումնական հաստատությունն անհատական խորհրդատվությունների, ծնողական ժողովների միջոցով իրականացնում է սանի  խնամքի                              ու դաստիարակության, ընտանիքում ծնողական պարտականությունների նկատմամբ պատաս- խանատվության բարձրացման, ծնողավարման հմտությունների զարգացման,ինչպես նաև բռնության, ֆիզիկական կամ հոգեբանական ճնշման բացառման, երեխայի զարգացման համար անվտանգ միջավայրի ձևավորման հարցերի վերաբերյալ իրազեկման միջոցառումներ.

v

 

 

 Այս չափանիշների դիտարկման-փաստագրման աշխատանքների արդյունքները ներկայացվում են ստորև բերված աղյուսակում:

 

Ամսաթիվը

 

Խումբը

Միջոցառմանանվանումը, նկարագիրը և օգտագործված պարագաներն ու ուսումնական նյութերը

Մասնակիցներիթիվը

 

 

 

 

26.12.2022թ.

Տարատարիք խումբ

Ընդհանուր ծնողական կրթության ժամանակացույցի համաձայն՝

<<Ինչպես դաստիարակել երեխային առանց ֆիզիկական և հուզական պատժի կիրառման>> թեման

Կատարող անձ՝ դաստիարակ Անուշ Սարգսյան

ՈՒսուցողական թեմայի քննարկմանը մասնակցել են բոլոր ծնողները:

Դիտել են փոքրիկ տեսաֆիլմ , օգտագործվել են թեման բնութագրող վահանակներ:

 

 

 

Մանկապարտեզի 3

աշխատակից և 15 ծնող

14.04.2023թ.

Տարատարիք խումբ

<<Բացառենք բռնությունը, ֆիզիկական կամ հոգեբանական ճնշումը երեխայի կրթության և դաստիարակության գործում>>

Օգտագործվել են՝   ուսուցողական նյութեր, մեթոդական ձեռնարկներ, ոլորտը բնութագրող նկարներ, դիդակտիկ նյութեր և պարագաներ:

 Մանկապարտեզի 6 աշխատակից և 15 ծնող

 

 

 

 

  1. ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ   ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ  ՄԱՍԻՆ

 

Ցուցանիշը

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)

Մանկավարժական աշխատողների ընդհանուրթիվը

3

3

3

 

Մանկավարժական աշխատողներիմիջինշաբաթական ծանաբեռնվածությունըկամ դրույքաչափը

40ժ

40ժ

40ժ

 

 

Վերլուծելմանկավարժական աշխատողների թվաքանակի, միջինծանրաբեռնվածությանփոփոխությանպատճառները, կատարելեզրահանգումներ և առաջարկելհիմնախնդիրներիլուծմանուղիներ:

Մանկապարտեզի մանկավարժական աշխատողների թվաքանակում 2020 թվականից փոփոխություն չի եղել:


 

 

Պաշտոնը

Անունը, ազգանունը, հայրանունը

Տվյալ պաշտոնում աշխատելու ժամանակահատ

վածը

Տվյալ հաստատությու-նում աշխատելու ժամանակահատ

վածը

Պետական պարգևները, կոչումները և այլն

Տնօրեն

Հայարփի Սարգսյան Ատոմի

2013-2023թ

2013-2023թ

\ -

տնօրենիտեղակալ

-

-

-

-

 Տվյալներ հաստատության վարչական կազմի վերաբերյալ

 

Տվյալներ մանկավարժական խորհրդի կազմի վերաբերյալ

 

Անուն, ազգանուն, հայրանուն

Զբաղեցրած պաշտոնը

Կրթությունը

Հաստատության

մանկխորհրդի կազմում ընդգրկված լինելու ժամանակահատվածը

Պետական պարգևները, կոչումները և այլն

  1. Հայարփի Սարգսյան Ատոմի

տնօրեն

բարձրագույն

2013-2023թ.

 

  1. Արաքս Մխիթարյան Հրահատի

դաստիարակ

Միջն. Մասնագիտական

2023թ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ցուցանիշ

 

ա. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն ունեն գիտական կոչում.

-

բ. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն են վերջին 5 տարում վերապատրաստում անցել նախարարության կողմից երաշխավորված կազմակերպություններում.

1

գ. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն են վերապատրաստվել որպես վերապատրաստող (դասախոս) և վարում են վերապատրաստման դասընթացներ.

-

դ. որքան է մանկավարժական աշխատողների միջին տարիքը.

33

ե. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն ունեն միջազգային ու տեղական պարբերականներում(ամսագրերում) հրապարակված հոդվածներ, մասնագիտական հրապարակումներ, ինչպես նաև մեթոդական ձեռնարկներ, գիտամանկավարժա- կան, հեղինակային և այլ աշխատություններ.

-

զ. մանկավարժական աշխատողներից քանիսն են ուսումնական գործընթացում կիրառում ժամանակակիցտեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաներ/ՏՀՏ/.

2

ը. որքան է մանկավարժական աշխատողների բացակայությունների ընդհանուր թիվը.

-

 

 

 

 

 

     Տվյալներհաստատության ուսումնադաստիարակչական գործընթացի վերաբերյալ

Ցուցանիշ

Այո

 

Ոչ

ա. սահմանվածժամկետում ձևավորվել է սաներիհամակազմը՝ ըստտարիքայինխմբերի

V

 

բ.ուսումնական հաստատությունում իրականաց-վումեն մանկավարժական խորհրդի նիստեր և առկա է մանկավարժական խորհրդի նիստերի արձանագրությունների մատյան.

V

 

գ.ուսումնադաստիարակչական գործընթացը կազմակերպվում է նախադպրոցական կրթության պետակական կրթական չափորոշչին և տվյալ տարիքային խմբի ծրագրին (այդթվում՝ կրթությանպետականլիազորմարմնիկողմիցհաստատվածհեղինակային և այլընտրանքային) համապատասխան.

V

 

դ.ուսումնականհաստատությունումձևավորվել է ազգայինփոքրամասնություններիերեխաներիհամակազմովխումբ և ուսումնադաստիարակչականգործընթացըկազմակերպվում է վերջիններիսմայրենիլեզվով՝ հայերենիպարտադիրուսուցմամբ.

 

V

ե.մանկավարժական աշխատողները տիրապետում ուսուցման ժամանակակից (երեխայակենտրոն, մասնակցային, ինտերակտիվ և այլ) մեթոդներին և գործնականում կիրառում դրանք.

V

 

 

զ.մեթոդիստը ցույց է տվել խորհրդատվական օգնություն մեթոդական, ուսումնական և դաստիարակչական աշխատանքներ կազմակերպելու համար, անցկացրել է բաց պարապմունքներ, սեմինարներ, սեմինար-պրատիկումներ.

v

Մեթոդիստի հաստիք չունենք , մեթոդական ցուցումներ է տալիս և խորհրդատվություններ է ացկացնում հաստատության  տնօրենը

 

է. մեթոդիստը  վերահսկել է նախադպրոցական կրթական ծրագրի կատարումը.

v

 

ը.ուսումնական տարվա ընթաց- քում հաստատությունում անցկաց-վել են  ցուցադրական բաց պարապմունքներ, իրականացվել նախագծեր.

(Եթե այո, նշել՝ ծրագրային որ բաղադրիչների ուղղությամբ են անցկացվել և քանակը):

v

անցկացվել է ցուցադրական բաց պարապմունք

Առարկան ՝ խոսքի զարգացում 

Թեման ՝   Երթևեկության կանոններ

 

թ.ուսումնական տարվա ընթաց-քում հաստատությունից դուրս անցկացվել են պարապմունքներ.

(Եթե այո, նշել՝ ծրագրային որ բաղադրիչների ուղղությամբ են անցկացվել և քանակը):

 

v

ժ.ուսումնական տարվա ընթաց-քում անցկացվել են պարապ-մունքներ համայնքային ենթակայության այլ կրթական հաստատություններում՝ գրադարան, երաժշտական դպրոց.

(Եթե այո, նշել՝ ծրագրային որ բաղադրիչների ուղղությամբ են անցկացվել և քանակը):

 

 

 

v

 

Վերլուծել նախադպրոցական ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների և նրանց գործունեությանը վերաբերող ցուցանիշները, դրանց փոփոխությունների դինամիկան և առկա հիմնախնդիրները: Կատարել եզրահանգումներ ու առաջարկել լուծումներ նրանց գործունեության արդյունավետության բարձրացման ուղղությամբ:

Մանկապարտեզի դաստիարակն ունի դաստիարակի աշխատանքային փաթեթ, որը պարբերաբար ստուգվել է և տրվել համապատասխան ցուցումներ :

Դաստիարակի կողմից ապահովվել է երեխայի մտավոր , ֆիզիկական ,  հոգեկան զարգացման , ուսուցման , խնամքի և դաստիարակության գործընթացը:

Մանկավարժական աշխատողների աշխատանքն առավել արդյունավետ դարձնելու համար կառաջարկեմ , որպեսզի ավելի հաճախակի դառնան վերապատրաստումները, փորձի փոխանակումները այլ հաստատությունների  մանկավարժական աշխատողների հետ:

 

 

 

 

 

6. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ  ԶԱՐԳԱՑՆՈՂ ՄԻՋԱՎԱՅՐԸ

 

Ցուցանիշ

   Այո

Ոչ

ա. ուսումնական հաստատությունն ունի գործող մեթոդկաբինետ, որը հագեցած է ուսումնաօժանդակգրականությամբ, գույքով և սարքավորումներով:

 

v

բ. ուսումնական հաստատությունն ունի

ü  մարզադահլիճ,

ü  միջոցառումների անցկացման դահլիճ

ü  այլ հատուկ  ուսումնական խմբասենյակներ (սենյակներ), այդ թվում` լրացուցիչ կրթական ծրագրերի համար (նկարչական խմբակ և այլն), որոնք հագեցած են անհրաժեշտ գույքով, ուսումնական պարագաներով, և ուսումնադիդակտիկ նյութերով.

 

 

v

Ուսումնական հաստատությունը չունի  մեթոդկաբինետ,սակայն ունի հագեցած ուսումնաօժանդակ գրականություն, անհրաժեշտ մեթոդական նյութեր, դիդակտիկ նյութեր և պարագաներ, գույք և սարքավորումներ:

 

Կից՝ նկարներ և գույքի հագեցվածության ցուցակներ:

 

 

 

 

7. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ, ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԵՎ ՆՅՈՒԹԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ   ՏՆՕՐԻՆՈՒՄ

 

Ցուցանիշ

2020-2021ուստարի

2021-2022ոսւտարի

2022-2023ուստարի

ա. սան - մանկավարժ հարաբերությունը.

 

Սան

 

Մանկավարժ

ԼԱՎ

         ԳԵՐ

ԼԱՎ

 ԳԵՐ

 ԼԱՎ

                 

   ԳԵՐ

բ. սան - սպասարկող անձնակազմ հարաբերությունը.

 

Սան

 

Սպաս. 

անձնակազմ.  

ԼԱՎ

 

\     ԳԵՐ

 ԼԱՎ

 

 ԳԵՐ

 ԼԱՎ

 

 

 ԳԵՐ

գ.   սան - վարչական անձնակազմ հարաբերությունը.

Սան

 

Վարչ.     

անձնակազմ

ԼԱՎ

 

     ԼԱՎ

 ԼԱՎ

 

 ԼԱՎ

ԼԱՎ

 

       ԼԱՎ

դ. խմբերիմիջինխտությունը.

 

18

18

ե. մեկ սանի հաշվով հաստատության տարեկան նախահաշիվը.

 

391722

439222

զ. մանկավարժիմիջինաշխատավարձը.

 

123000

123000

է. վարչական աշխատողների միջին աշխատավարձը.

 

130000

120000

ը. սպասարկող կազմի միջին աշխատավարձը.

 

81000

81000

թ. հաստատության տարեկան նախահաշվում արտաբյուջետային միջոցների չափը.

 

-

-

ժ. ծնողների կողմից դրամական ներդրումների տարեկան չափը.

 

179250

461600

ժա. սոցիալապես անապահով ընտանիքներից սաների համար հաստատության իրականացրած սոցիալական աջակցության ծրագրերը և դրանց թիվը.

(Եթե այո, ապա նշել այդ ծրագրերը):

 

\ -

-

ժբ. դրամաշնորհայինև օրենքով չարգելվածայլ  աղբյուրներից ներդրումների տարեկան չափը.

 

7051000

7906000

ժգ. աշխատավարձերի վճարման գծով հաստատության տարեկան ծախսերի չափը.

 

4292513

4637897

ժդ. կոմունալ վճարների գծով հաստատության տարեկան ծախսերի չափը.

 

-

220000

ժե. նոր գույքի, այդ թվում` սարքավորումների ձեռքբերման գծով հաստատության տարեկան ծախսերի չափը.

 

 

587285

 

1138250

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Խմբերի թիվը` ընթացիկ և նախորդ 2 ուստարիների  համար

 

Խմբերիթիվը

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)

Վաղտարիքի I

 

 

 

%

Վաղտարիքի II

 

 

 

%

Կրտսեր I

 

 

 

%

Կրտսեր II

 

 

 

%

Միջին

 

 

 

%

Ավագ

 

 

 

%

Տարատարիք

1

1

1

0%

Ազգայինփոքրամասնություններիերեխաներիհամակազմովձևավորվածխումբ

0

0

0

0

Ընդամենը`

1

1

1

0%

 

                   Այս և հաջորդողբոլորաղյուսակներումանհրաժեշտ է նկարագրելփոփոխություններիդինամիկան` մեկնաբանելաճիկամնվազմանպատճառները:

         ՈՒսումնական հաստատությունը 2020-2023 ուսումնական տարիներին ունեցել է մեկ տարատարիք խումբ՝ սաների թվի փոփոխական դինամիկայով:

\

 

Ըստ  խմբերի սաների թիվը` ընթացիկ և նախորդ 2 ուստարիների համար

Սաներիթիվը

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Փոփոխությունների դինամիկան (աճ կամ նվազում)

Վաղտարիքի I

-

-

-

%

Վաղտարիքի II

-

-

-

%

Կրտսեր I

-

-

-

%

Կրտսեր II

-

-

-

%

Միջին

-

-

-

%

Ավագ

-

-

-

%

Տարատարիք

20

20

17

%

Ազգայինփոքրամասնություններիերեխաներիհամակազմովձևավորվածխումբ

-

-

-

 

Ընդամենը՝

20

20

17

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

         Ընդհանուր տվյալներ սաների վերաբերյալ` ընթացիկ և նախորդ 2 ուստարիների համար

Ցուցանիշ

2019-2020

2020-2021

2021-2022

Փոփոխություններիդինամիկան (աճ կամ նվազում)

Սաների ընդհանուր թիվը ուսումնական տարվա սկզբին`

\ 20

18

20

10% նվազում

11 % աճ

 

Սաների ընդհանուր թիվը ուսումնական տարվա վերջին` տվյալ ուստարվա օգոստոսի 20-ի դրությամբ

\ 13

10

12

23 %նվազում

\            20 % աճ

Ուսումնական տարվա ընթացքում ընդունված սաների թիվը

\ 9

5

14

44%նվազում

\ 180% աճ

Ուսումնական տարվա ընթացքում սաների բացակայություններիմիջինթիվը

\ 106

101

88

4.7%նվազում

\ 13 % նվազում

Ուսումնական տարվա ընթացքում ազատված սաների թիվը

\ 8

8

13

                   \0%

            \ 62.5% աճ

 

Վերլուծել սաների թվաքանակի փոփոխության պատճառները, կատարել եզրահանգումներ և առաջարկել հիմնախնդիրների լուծման ուղիներ:

Մանկապարտեզ հաճախում են բնակավայրի 3-6 տարեկան բոլոր երեխաները .թվաքանակի դինամիկայի փոփոխությունը պայմանավորված է այն հանգամանքով, թե տվյալ ուսումնական տարում քանի երեխա կա, ում 3 տարին լանում է լրանում է մինչև դեկտեմբեր 31-ը ներառյալ, ովքեր պիտի հաճախեն  մանկապարտեզ:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԾՆՈՂԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ  ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԵՎ ՎԱՐՉԱԿԱՆ  ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ՀԵՏ

 

Ցուցանիշ

 

2019-2020 ուստարի

2020-2021 ուստարի

2021-2022 ուստարի

ա. սաների ուսումնադաստիարակչական գործընթացի վերաբերյալ ծնողական խորհրդի կողմից գրավորներկայացված առաջարկությունները, դրանց թիվը և ընդունված առաջարկությունների տոկոսը ներկայացվածի նկատմամբ.

Թիվը

 

 

Տոկոսը

 

 

 

 

 

 

0-0%

0-0%

0-05

բ. ծնողական խորհրդի կողմից կազմակերպված միջոցառումները (հանդեսներ, հավաքներ, երեկույթներ,էքսկուրսիաներ, ճանաչողական այցեր և այլն), դրանց թիվը, մասնակից ծնողների թիվը և սաների տոկոսը.

Թիվը

 

 

Տոկոսը

 

 

0-0%

0-0%

0-0%

գ.ծնողական խորհրդի կազմում ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների ծնողների թիվը եւ տոկոսը

Թիվը

 

 

Տոկոսը

 

0-0%

0-0%

0-0%

դ. ծնողական խորհրդի կողմից հաստատության գործունեության վերաբերյալ ներկայացված կարծիքը քննարկվում է աշխատակիցներին խրախուսելու կամ նրանց նկատմամբ կարգապահականտույժերկիրառելուժամանակ.

Այո

Ոչ

 

 

 

ե. ծնողական խորհրդի հանդիպումների հաճախականությունը և դրանց ընթացքում քննարկված հարցերի   շրջանակները.

*\ Ուսումնական հաստատությունում յուրաքանչյուր օր ծնողների և մանկավարժների միջև մանկապարտեզի առօրյայի, երեխաների վարքագծի վերաբերյալ անցկացվում են բանավոր քննարկումներ  նդիպումներ- քննարկումներ-ճեպազրույցներ անցկացվում են յուրաքանչյուր օր,չնայած դրան ՝ ծնողական խորհրդի հանդիպումներ անցկացվում  են 3 ամիսը մեկ:

Օրակարգում քննարկվում են՝

. Ծնողական խորհրդի ընտրություն

. Կազմակերպչական հարցեր

. Վարձավճարների գանձման հետ կապված հարցեր

.Միջոցառումների  անցկացման կազմակերպչական հարցեր

. Երեխաների առաջադիմության քննարկում

. Անձնական հիգիենայի պահպանության հարցե

. Կազմակերպչական հարցեր

. և այլ հարցեր

զ. ուսումնական հաստատության առօրյայից և տեղի ունեցող իրադարձություններից ծնողների տեղեկացվածության  աստիճանը.

ՈՒսումնական հաստատության միջանցքում  *Ծնողական լրատու* ..հատվածում փակցվում են   համապատասխան տեղեկատվական նյութեր՝ ուսուցանվող նյութը, օրվա ճաշացուցակը յուրաքանչուր ծնող տեղեկացվում է կայանալիք իրադարձության վերաբերյալ:Ուսումնական հաստատության առօրյայից     և տեղի ունեցող իրադարձություններից ծնողները տեղեկացվում են հետևելով հաստատության կայքից:

է. այն ծնողների տոկոսը, որոնք օգտվում են նախարարության, համայնքի, հաստատության և կրթական այլ կայքերից:

70%

           

 

 

Կից՝

*     լուսանկարներ և ծնողական խորհրդի հանդիպումների քանակը և արձանագրությունների

լուսապատճենները,

**   թղթային կամ առցանց հարցման  արդյունքները՝ աղյուսակներով,                                                                                                      ***  թղթային կամ առցանց հարցման արդյունքները՝ աղյուսակներով:

 

 

\

Նախարարության կայքից

Համայնքի կայքից

Հաստատության կայքից

Կրթական այլ կայքերից

\ Ուսումնական հաստատության

\ Ծնողներից օգտվում են՝

 

\

 

\  20%_ը

\

 

\ 20%_ը

 

 

70%_ը

 

 

 10%_ը

 

 

 

 

 

 

9. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ  ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ցուցանիշ

 

ա. ուսումնական հաստատության շենքային պայմանների բարելավման, տարածքի բարեկարգման, ուսումնանյութական բազայի համալրման և այլ աշխատանքներին համայնքի մասնակցությունը, այդ գործում կատարված ներդրումները.

(Նկարագրել համայնքի մասնակցության դեպքերը, մասնակցության ձևը, ներդրման չափը, ամսաթիվը).

2018թվականին համայնքի ֆինանսական միջոցներով վերանորոգվել է ուսումնական հաստատության շենքը և տանիքը . կատարվել է 4,6 մլն դրամի ներդրում:

բ.համայնքային հիմնախնդիրների վերաբերյալ հաստատության աշխատակազմի տեղեկացվածությունը և նրանց մասնակցությունը համայնքի աշխատանքներին, մասնակցության ձևերը, մասնակցություն ունեցած աշխատակիցների տոկոսը.

(Նկարագրել հաստատության աշխատակազմի մասնակցությունը համայնքի աշխատանքներին, մասնակցության ձևերը, մասնակցություն ունեցած աշխատակիցների տոկոսը (վերջին 3 տարում).

 

գ. ուսումնական հաստատության կողմից համայնքի բնակիչների համար կազմակերպված ու անցկացված միջոցառումները և դրանց թիվը, մասնակից սաների և ծնողների տոկոսը և համայնքի ներկայացուցիչների թիվը.

(Նկարագրել հաստատության կողմից համայնքի բնակիչների համար կազմակերպված միջոցառումները, մասնակից սաների տոկոսը և համայնքի ներկայացուցիչների թիվը. (վերջին 3 տարում).

Համայնքի բնակչության համար բնակավայրի խաղահրապարակի բացման համար կազմակերպվել է միջոցառում 2023թվականին մարտի 15-ին:

Միջոցառմանը մասնկցել են մանկապարտեզի  բոլոր սաները100% , ընդգրկվել են նաև դպրոցական տարիքի երեխաներ:

 

 

 

ե.ուսումնական հաստատությունը համագործակցում է իրեն սպասարկող Տարածքային մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի հետ.

 

---

զ.ուսումնական հաստատությունը համագործակցոմ է համայնքում գործող բժշկակական հաստատության հետ՝  ԿԶԱՊԿ ունեցող երեխաների հայտնաբերելու եւ ն/դ կրթության մեջ ներգրավելու նապատով.

Այո՝ համագործակցում է

Է.ուսումնական հաստատությունը համագործակցում է համայնքի հանրակրթական դպրոցների հետ՝ իր սաների սահուն անցումը կրթական հաջորդ մակարդակ ապահովելու նպատակով.

Ուսումնական հաստատությունն ակտիվ համագործակցում է հանրակրթական դպրոցի հետ, ինչպես նաև տարրական դասարանների ուսուցիչների հետ ` որն ապահովում է երեխաների տարրական կրթության սահուն անցումը:

 

 

 

10. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՎԱՍԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ

 

Ցուցանիշ

Կատարել նշում համապատասխան  փաստաթղթի, միջոցառման և գույքի առկայության մասին.

ա. ուսումնական հաստատությունում բոլոր սաների համար հասանելի եւ հավասարապես որակյալ կրթության կազմակերպման նպատակով հաստատության տարեկան պլանում սահմանված են գործողություններ.

(Եթե այո, ապա կատարել հղում).

ՈՒսումնական հաստատությունում կրթական ծրագրերն իրականացնում են ՝ հաշվի առնելով յուրաքանչյուր երեխայի տարիքային և անհատական առանձնահատկությունները,ասպահովվում է ներառականությունը:

Հղում տնօրենի տարեկան պլան՝

(1/ Ապահովել երեխաների մտավոր, հոգեկան և ֆիզիկական զարգացման , ուսուցման, խնամքի և դաստիարակության գործընթացը, որը նպատակաուղղված է երեխայի տարիքին համապատասխան զարգացմանը, ինքնազարգացմանը, սոցիալիզացիային, կյանքի հմտությունների ձեռքբերմանն ու զարգացմանը, սոցիալիզացիային, կյանքի հմտությունների ձեռքբերմանն ու զարգացմանը, տարրական կրթության սահուն ապահովմանը)

բ. ուսումնական հաստատության տարեկան աշխատանքային պլանում ներկայացված են ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների կրթության կազմակերպման որակի բաձրացմանը նպաստող միջոցառումներ, այդ թվում` մանկավարժների, դաստիարակների օգնականների վերապատրաստումներ.

(Եթե այո, ապա թվարկել համապատասխան միջոցառումները).

 

 

Հղում՝ տնօրենի տարեկան պլան

 ( 3. Նախադպրոցական կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների առանձնահատկություններին համապատասխան ապահովել անհրաժեշտ պայմաններ և հարմարեցված միջավայր

 

 

գ.վերջին հինգ տարում մանկավարժական աշխատողները մասնակցել են  վերապատրաստումների, այդ թվում՝«Համընդհանուր ներառական կրթություն» թեմայով.

(Եթե այո, ապա նշել վերապատրաստող կազմակերպությունը, վերապատրաստման ամսաթիվը և տևողությունը ժամերով, ինչպես նաև մեկնաբանել դրա արդյունավետությունը).

2022 թվականին դաստիարակ Անուշ Սարգսյանը  մասնակցել է Վանաձորի Հովհաննես  Թումանյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանում կազմակերպված վերապատրաստմանը:

դ. վերջին հինգ տարում ներառական կրթության թեմաներով վերապատրաստում անցած դաստիարակների օգնականների թիվը.

(Եթե այո, ապա նշել վերապատրաստված դաստիարակի օգնականների թիվը).

0

 

 

 

 

 

 

11.  ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԸ՝ ՈՒՂՂՎԱԾ ԿԶԱՊԿ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍԱՆԵՐԻ ԽՆԱՄՔԻՆ ԵՎ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆԸ . ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ՀԱՐՄԱՐԵՑՈՒՄԸ ՆՐԱՆՑ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻՆ

Ցուցանիշ

Կատարել նշում համապատասխան փաստաթղթի և գույքի առկայության մասին

ա. ուսումնական հաստատությունում ամենուրեք (խմբասենյակներ, դահլիճներ, գրադարաններ և այլն)տեղաշարժման տարբեր խնդիրներ ունեցող անձանց համար ապահովված է ֆիզիկական մատչելիություն.

(Եթե այո, ապա նկարագրել ինչպիսի պայմաններ են ստեղծված տեղաշարժման տարբեր խնդիրներ ունեցող անձնաց համար ֆիզիկական մատչելիության ապահովման համար).

-

 

 

 

 

բ. ուսումնական հաստատությունն ունի ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների մանկավարժահոգեբանական աջակցության թիմ (հատուկ մանկավարժ, սոցմանկավարժ, հոգեբան և այլն).

(Եթե այո, ապա թվարկել հոգեբանամանկավարժական աջակցության հաստիքները, նշել ինչպես է կազմակերպվում նրանց աշխատանքը: Նկարագրել նաև ներառականության ուղղությամբ համապատասխան աշխատողների պարտակա- նությունների շրջանակը, կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմաններ կարիք ունեցող սաների հետ վարվող աշխանքները, լրացուցիչ հաստիքների կարիքը և այլն: Հաշվարկել մանկավարժա-հոգեբանական աջակցության թիմի աշխատակիցների թվի հարաբերակցությունը ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների թվին):

-

գ. ԿԶԱՊԿ ունեցող սաներն ապահովված են ֆիզիկական և ճանաչողական զարգացման համար անհրաժեշտ խաղային նյութերով, պիտույքներով, հարմարանքներով, այլ պարագաներով.

(Եթե այո, ապա թվարկել, թե ինչ  ուսումնամեթոդական նյութեր ունի հաստա-տությունը  ԿԶԱՊԿ ունեցող սաների համար, դրանց քանակը, ձեռք բերման տարեթիվը, ֆիզիկական վիճակը, օգտագործման հաճախականությունն ու արդյունավետությունը և այլն: Նշել նաև լրացուցիչ սարքավորումների և ուսումնամեթոդական նյութերի կարիքը).

-

դ. ուսումնական հաստատության խմբասենյակների դասավորվածությունն այնպիսին է, որ ԿԶԱՊԿ ունեցող սաները մեկուսացված չեն.

(Եթե այո, ապա նկարագրել կրթության  և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սաների համար կրթության և խնամքի կազմակերպման պայմանները, խմբասենյակների դասավորվածությունը).

-

ե. ուսումնական հաստատությունն ունի ռեսուրս-սենյակ` ԿԶԱՊԿ ունեցող սաներիհետ իրականացվող անհատական եւ խմբային աշխատանքների համար.

(Եթե այո, ապա նկարագրել կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սաների համար նախատեսված ռեսուրս-սենյակի ֆիզիկական վիճակը, չափերը, հագեցվածությունը սարքավորումներով, սենյակի օգտագործման հաճախականությունը: Նշել նաև լրացուցիչ սարքավորումների և ուսումնամեթոդական նյութերի կարիքը).

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. ԿԶԱՊԿ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍԱՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄԸ ՈՒՍՈՒՄՆԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ.

Ցուցանիշ

Կատարել նշում համապատասխան փաստաթղթի  առկայության մասին

ա. անհատական ուսուցման և զարգացման  պլանները մշակվում են` համաձայն նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշչի և նախադպրոցական կրթական ծրագրերի՝ հաշվի առնելով սաների կարիքները,ընդունակությունները, հնարա-վորությունները, ձեռքբերումները և առաջընթացը.

(Եթեայո, ապամանրամասնել).

 

բ.մանկավարժները գիտակցում են ներառականության վերաբերյալ կարծրատիպերի առկայությունը, դրանց վերացման անհրաժեշտությունը և անհատական խորհրդատվությունների, ծնողական ժողովների միջոցով իրականացնում են իրազեկման   եւ կարծրատիպերի կոտրմանն ուղղված աշխա- տանքներ.

(Մանկավարժների դիրքորոշումը պարզելու նպատակով անհրաժեշտ է իրականացնել հարցումներ մանկավարժների, սպասարկող և վարչական անձնակազմերի,   ինչպես նաև ծնողների շրջանում).

 


Կից փաստաթղթեր
(2.23 Մբ)



ՄԵՐ ԿՈՆՏԱԿՏՆԵՐԸ
ՄԻԱՑԵՔ ՄԵԶ
ՀՂՈՒՄՆԵՐ
ՀՀ Լոռու մարզ , ք. Թումանյան, Կենտրոնական փ., շ.1
(+374)98 04-80-46
tumanyancity.am@gmail.com
Պաշտոնական էլ. փոստ` 49995870@e-citizen.am
(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)



© 2008 - 2025 Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են
ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
Մշակող   ՏՀԶՎԿ ՀԿ
Համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ 2011
ԲԿԳ Մրցանակ 2015 - OGP Award 2015
2015 Regional Winner